Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
PAGINA PERSONALIZATA


IZOTEC GROUP

IZOTEC GROUP

Adresa: Str. Gheorghe Caranfil nr. 2, Savinesti, Judet NEAMT
Telefon: 0751511595
Fax: *
E-mail: vanzari@izotec.ro
Web site: www.izotec.ro
Domenii: Tamplarie din PVC
Descriere activitate
Specialisti in productia de ferestre si usi PVC premium.
Prezentare companie/institutie
IZOTEC GROUP: Estimarile pentru anul 2024 indica o crestere stabila a cererii
 
 
 
 
 
 
Ciprian Chelariu (47 de ani)
Functia/Firma: administrator, Izotec Group;
Experienta profesionala: 22 de ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In anul 2023, Izotec Group a continuat sa-si consolideze pozitia pe piata livrarilor de ferestre si usi din PVC, inregistrand o crestere semnificativa, deopotriva valorica si cantitativa, comparativ cu anul precedent. Dupa cum precizeaza administratorul firmei, Ciprian Chelariu, datele interne arata ca livrarile au inregistrat un avans de aproximativ 15%-20% in cantitate si valoare fata de anul anterior. In mod surprinzator, ultimul trimestru din 2023 (marcat de obicei de factorul sezonier) a generat cele mai multe comenzi.
 
- Care va fi evolutia pe termen scurt a livrarilor de tamplarie din PVC?
- Cu toate provocarile intampinate in 2023, inclusiv impactul scaderii pietei de constructii, pentru 2024 am decis sa ne concentram pe optimizarea planurilor si obiectivelor noastre pe termen scurt si mediu. Intr-un context in care consumatorii isi restrang cheltuielile la necesitatile de baza, anticipam o reducere temporara a cererii. Cu toate acestea, avantajele oferite de ferestrele produse de Izotec Group - eficienta energetica, durabilitatea si estetica remarcabila - ne mentin in continuare increzatori in perspectivele pe termen lung ale pietei. Estimarile proprii pentru anul 2024 indica o crestere stabila a cererii, pe masura ce consumatorii isi revin si recunosc valoarea investitiei in produsele noastre. Volumul de vanzari pentru export a crescut semnificativ in 2023, consolidandu-ne pozitia pe piata internationala. Pentru 2024, estimam cresteri majore ale operatiunilor de export. Dincolo de piata europeana, care stagneaza, credem ca un vector de crestere a cererii este dat de faptul ca tot mai multi clienti internationali incep sa aiba incredere in ceea ce se produce in Romania si sa ne prefere, cu atat mai mult cu cat produsele noastre au marcajul CE si sunt certificate international de IFT Rosenheim. Am exportat, in principal, catre piata din Italia, unde avem o echipa dinamica si unde am inregistrat cresteri substantiale in 2023. Ne-am intensificat colaborarile si pentru alte tari, unde avem parteneri si proiecte noi, precum Germania, Austria, Franta si Belgia. De asemenea, in curand, este posibil sa intram si pe piata din Spania, prin intermediul unor parteneri.
- Mentionati cele mai importante investitii realizate in ultima perioada.
- Am tinut mereu pasul cu tehnologia, fiindca stim ca inovatia este cel mai bun mod prin care putem evolua. Dupa punerea in functiune a utilajului de productie automatizata, marca Urban GmbH & Co, a pompei de caldura, a sistemului fotovoltaic si a statiei de incarcare pentru masini electrice, in 2023 am continuat investitiile orientate pe eficientizare si pe siguranta. Astfel, am achizitionat mai multe autovehicule si am implementat un nou sistem de securitate la fabrica. Continuam digitalizarea companiei, astfel incat sa optimizam toate procesele interne si externe. Ne asteptam ca editia din acest an a targului Fensterbau/Frontale de la Nürnberg sa acopere intregul lant din industrie si sa reafirme faptul ca merita sa fie considerat cel mai important loc de intalnire international, pentru acest sector de activitate. De asemenea, ne-am dori sa fie focalizat pe tendintele si inovatiile din domeniu, inclusiv pe cele referitoare la sisteme de tip «smart-home» si cladiri verzi. Ne-ar placea ca expozitia sa aiba capacitatea de a contribui la educarea pietei, cel putin in ceea ce priveste eficienta energetica si calitatea materialelor folosite in productia de ferestre, dar si sa faciliteze schimbul de experienta international, prin networking, discutii privind dezvoltarea de produse noi sau chestiuni legate de antreprenoriat.
- Nominalizati dificultatile intampinate in ultima vreme si masurile adoptate pentru a preveni derapajele generate de actualele crize.
- In ultima perioada, ne-am confruntat cu dificultati generate de instabilitatea economica si geopolitica. Aceste aspecte au determinat clientii finali ai partenerilor nostri sa ia mai greu decizia de cumparare, iar pe dezvoltatorii imobiliari sa fie mai precauti in initierea proiectelor noi. Referitor la provocarile intampinate in 2023, la fel ca in majoritatea industriilor orientate pe constructii, am observat dificultati legate de serviciile de transport, precum si de cresterile succesive de preturi la materiile prime, combustibil si energie. In plus, instabilitatea politico-sociala care se intrevede in 2024 (ce reprezinta un an electoral) si noile masuri legislative recente complica posibilitatea de a previziona pe termen lung. De aceea, acum ne concentram pe a face lucrurile pas cu pas si pe a ramane adaptabili. Ne angajam sa raspundem cerintelor in schimbare ale pietei, printr-o abordare proactiva si orientata spre solutii. Continuam sa ne concentram pe oferirea de produse de cea mai inalta calitate si servicii impecabile, reafirmandu-ne dedicarea fata de satisfactia clientilor si partenerilor. Nu facem compromisuri si mentinem un standard constant de calitate a produselor, care sa ofere beneficii extinse clientilor, chiar si in contextul scumpirilor la nivel mondial. Am implementat solutii pentru a minimiza impactul asupra clientilor finali si ne sustinem partenerii cu produse de calitate premium, cum ar fi Izo3+, la preturi accesibile. Cu Izo3+, utilizatorul se bucura de o dubla economisire - plateste pret similar unei ferestre cu doua garnituri, dar primeste un produs cu trei garnituri, economisind, in acelasi timp, din valoarea facturilor la energie. In ceea ce priveste consolidarea relatiilor cu partenerii, am luat masuri in mai multe directii. Din punct de vedere al asigurarii unor costuri competitive, avem parteneriate stabile cu furnizori, deci preturile fluctuante la materia prima nu afecteaza clientul final. In acelasi timp, am eficientizat productia cu utilaje de ultima generatie si cu un sistem fotovoltaic, deci costurile ridicate cu energia nu sunt suportate de beneficiarii produselor noastre. Pentru a contrabalansa unele dificultati legate de transport, am regandit modul de organizare si de ambalare a elementelor de tamplarie, astfel incat produsele sa ajunga in stare perfecta la clientii finali. Apoi, din punct de vedere al relationarii cu partenerii, am dezvoltat un departament Customer Service, gata sa raspunda oricand solicitarilor si intrebarilor, am implementat proceduri si procese noi, care au dus la eficientizarea productiei, dar si a colaborarii cu partenerii, iar din respect pentru acestia, punem accent pe principiul pe care il numim «last mile». Prin urmare, in 2024, ne concentram pe adaptarea rapida la schimbarile externe si pe mentinerea standardelor ridicate de calitate si servicii, pentru a consolida pozitia Izotec Group in randul liderilor pietei de tamplarie din PVC.
- Cum va evolua piata de ferestre si usi pe termen mediu si lung?
- Am observat faptul ca, in ultima vreme, exista cerere tot mai mare pentru ferestre cat mai eficiente energetic, iar proiectele au in vedere utilizarea de materiale compatibile cu «cladirile verzi». Aceasta evolutie este fireasca, avand in vedere politicile europene privind principiile de eficientizare energetica. Iar pe noi nu poate decat sa ne bucure aceasta situatie, fiindca produsele proprii sunt compatibile cu «cladirile verzi», cu «casele pasive» si cu standardul NZEB, procesele de productie ale companiei fiind orientate, de asemenea, spre sustenabilitate. Noi privim pe termen lung, dorim sa construim pentru generatii, sa investim in viitor si de aceea luam in serios eficientizarea energetica. Mai mult, domeniul in care activam ne obliga sa fim responsabili fata de mediul inconjurator, asa ca piata de ferestre si usi trebuie sa se adapteze, cu produse tot mai eficiente energetic, cu fabrici cat mai putin poluante, cu utilaje care presupun un consum redus si cu orientare spre reciclare. Referitor la reciclare, de exemplu, furnizorii proprii de profile deja produc 80%-90% din compozitia profilului cu material reciclat. Prin urmare, piata se indreapta in directia potrivita.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Ianuarie/Februarie 2024)


 
 
IZOTEC GROUP este in prezent unul din cei mai inovatori producatori de tamplarie PVC din Romania.
Am inceput productia de tamplarie PVC, in anul 2004, in orasul Piatra Neamt. Cerintele in crestere ale pietei au impus in scurt timp necesitatea extinderii capacitatilor de productie. Astfel, dupa numai 3 ani, Izotec Group si-a relocat activitatea intr-un spatiu generos, de 20.000 mp, situat la 10 km de oras (actualul sediu din localitatea Savinesti, judetul Neamt).
Pentru siguranţa şi confortul clientilor nostri, am investit pana in prezent peste 8 milioane de euro în dezvoltarea tehnologică a companiei. Pentru ferestre şi uşi tot mai sigure şi durabile!
Retrospectiv, cele mai importante investiții ale companiei au fost in capacitatile performante de producție. Primele doua unitati de productie au intrat in functiune in anii 2007- 2008. Anul 2017 a marcat o nouă etapă, extrem de importantă în dezvoltarea Izotec - finalizarea celei de-a treia unități de producție proprie, echipată cu cel mai modern utilaj de prelucrare a tâmplăriei PVC din România - centrul de debitare și prelucrare Schirmer, unic la momentul respectiv, in tara. Utilajul poate prelucra 300 de piese de tamplarie in 8 ore.
Un sfert din cifra de investititii mentionata mai sus a fost alocata doar pentru ridicarea și echiparea celei de-a treia hale de producție.
Anul 2018 a avut o semnificatie aparte pentru Izotec, deoarece a marcat implinirea a 10 ani de la obtinerea primei certificari pentru marcaj CE din partea prestigiosului Institut european, ift Rosenheim (Germania). Din martie 2008, procesul de productie din cadrul Izotec este atent verificat de specialisti din partea Institului german, fiecare din cele 4 game de produse Izotec avand certificarile ift obtinute direct de catre Izotec Group.
Prin testarea si certificarea constanta a produselor Izotec, dorim sa asiguram clientii nostri ca le vom furniza ferestre si usi sigure, cu un grad ridicat de fiabilitate si rezistenta in exploatare.
Ca strategie de dezvoltare, am ales sa punem accentul pe promovarea si recomandarea cu prioritate a produselor premium Izotec, indiferent ca este vorba de proiecte imobiliare de amploare, sedii de companii sau de echiparea locuintelor particulare. Am analizat cu atentie evolutia pietei locale si europene, si am considerat ca este absolut necesar sa ne concentram pe gamele de ferestre si usi performante. Prin consiliere si explicatii detaliate ale avantajelor tamplariei PVC premium, clientii nostri sunt in masura sa inteleaga importanta investitiei pe care o fac pe termen mediu si lung. Pot alege astfel, in cunostinta de cauza, siguranta si confort pentru ei si familiile lor.
Asadar, putem spune ca pe langa cifrele de vanzari pe care orice companie le monitorizeaza, urmarim sa contribuim la cresterea gradului de informare corecta a clientilor, in ceea ce priveste performantele tamplariei PVC. Multor clienti li se ofera ca unic sistem de raportare factorul pret, si nu stiu ce sa urmareasca de fapt in ofertele furnizorilor de tamplarie.
In momentul in care ii explici clientului care sunt BENEFICIILE pe care EL le va avea prin achizitia unei tamplarii de calitate, va creste gradul de incredere in produsele achizitionate si compania furnizoare.
Putem estima ca a crescut numarul clientilor care inteleg valoarea reala a investitiei in tamplarie de calitate:
  • locuintele sunt mai sigure la tentativele de spargeri ale hotilor,
  • cheltuielile de intretinere sunt mai mici, datorita izolarii termice performante
  • traiesc intr-un mediu mai sanatos, mai confortabil, datorita aportului mai mare de lumina naturala si aerisirii performante si controlate.
Gamele de produse premium pe care ne concentram in anii urmatori sunt:
Produsele de tamplarie Izotec ajung in majoritatea zonelor din Romania, prin parteneri (persoane juridice), sau direct la clienti (persoane fizice), dar si la constructori sau dezvoltatori imobiliari, prin proiectele moderne realizate de acestia din urma. In ceea ce priveste activitatea de export, produsele noastre sunt extrem de apreciate in Europa pentru calitatea solutiilor pentru ferestre si usi, dar si pentru flexibilitatea pe care o aratam proiectelor cu specific din fiecare tara cu care dezvoltam relatii comerciale.
Exportam cu succes tamplarie PVC cu marcaj CE in tari precum Italia, Franta, Belgia, Olanda, Germania, Austria, Elvetia, Anglia, Irlanda, Spania. Produsele Izotec sunt executate conform standardelor, cu utilaje moderne, asistate de calculator, utilizand materiale de calitate superioara furnizate de producatorii de top din domeniu.
Pe langa atentia acordata calitatii, Izotec se implica activ si in comunitatea in care isi desfasoara activitatea, sustinand diferite evenimente - organizarea de competitii sportive pentru copii si adulti, modernizarea tamplariei din unitati scolare, baze sportive, institutii culturale, sustinerea cazurilor medicale speciale, sustinerea proiectelor scolare cu diverse tematici, campanii de ajutorare a persoanelor afectate de calamitati (incendii, inundatii, etc).
Un proiect special pe care il derulam anual, incepand din 2012, este Saptamana Altfel la Izotec, perioade in care fabrica noastra este vizitata de elevi de la scolile din judet. Este o ocazie speciala pentru noi sa le prezentam modul de lucru dintr-o fabrica autohtona, sa le oferim cadouri special realizate pentru aceste vizite, care sa le aminteasca copiilor de compania noastra. Copiii ne surprind cu intrebari extrem de ingenioase, iar ulterior primim din partea lor desene sau alte amintiri lucrate de ei si inspirate din ceea ce au vazut in timpul vizitei la sediul Izotec. 
In anii urmatori, ne propunem sa echipam cat mai multe locuinte din Romania si din Europa cu siguranta si confort, asigurate de tamplaria premium Izotec. Cifra de vanzari vizata pentru 2020 este de 15 milioane euro. In paralel, vom dezvolta numeroase proiecte prin care sa contribuim la cresterea gradului de informare si educatie al pietei.
Doar printr-o mai buna intelegere a beneficiilor pe care le vor avea clientii nostri, atunci cand vor alege o tamplarie de calitate, vom reusi si noi sa ne atingem obiectivele stabilite.
Detalii pe website www.izotec.ro si Facebook Izotec Group
 
West Residential Park - Bucuresti                                  Rivers Towers Iasi
   
 
Oscar Residence Iasi                                                        Adora Urban Bucuresti
   
 
Ansambul rezidential Tei (Andos) Piatra Neamt           Ansamblu rezidential Cartierul Solar Bucuresti
   
Dinamic 92 - sediu companie                                          Pensiune Casa Drumetului- Neamt        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                  
Bico Industries - sediu companie                                   Proinvest - sediu companie                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Micromedica - clinica medicala Piatra Neamt               Bucegi - complex comercial Piatra Neamt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roma - renovare complex cladiri in stil rustic              Normandia - renovare  cladire cu arhitectura
                                                                                           traditionala
 

         
                     
CIPRIAN CHELARIU (Izotec): Sunt necesare activitati de consiliere a clientilor
 
„Din observatiile pe care le-am facut, putem spune ca, la nivel national, a crescut numarul clientilor care inteleg valoarea reala a investitiei in tamplaria termoizolanta de calitate. De asemenea, locuintele sunt mai sigure la tentativele de efractie, cheltuielile de intretinere sunt mai mici (datorita izolarii termice performante), iar oamenii traiesc intr-un mediu mai sanatos si mai confortabil, datorita aportului superior de lumina naturala si aerisirii performante. De asemenea, am analizat cu atentie evolutia pietei locale si europene si am considerat ca este absolut necesar sa ne concentram pe comercializarea gamelor de ferestre si usi performante. Astfel, in 2018, am pus accent, cu prioritate, pe promovarea si recomandarea produselor premium Izotec, indiferent ca a fost vorba de proiecte imobiliare de amploare, sedii de companii sau de echiparea locuintelor particulare. In acest mod, numarul proiectelor pe care le-am echipat cu ferestre si usi premium Izotec - atat in tara (preponderent in localitatile Iasi, Bucuresti sau Brasov), cat si in strainatate (Germania, Franta, Belgia si Italia) - a crescut. In acelasi timp, ne-am axat pe acordarea de servicii de consultanta si putem spune ca, pe langa cifrele de vanzari pe care orice companie le monitorizeaza, urmarim in egala masura sa contribuim la cresterea gradului de informare corecta a clientilor in privinta performantelor tamplariei din PVC. In general, pe piata, multor clienti li se ofera ca unic sistem de raportare factorul pret, iar acestia nu stiu ce sa urmareasca, de fapt, in ofertele furnizorilor de tamplarie termoizolanta. In momentul in care le explici clientilor care sunt beneficiile pe care acestia le vor avea prin achizitia unei tamplarii termoizolante de calitate, gradul de incredere a acestora in produsele achizitionate si in compania producatoare vor creste. Din acest motiv, putem spune ca, prin consiliere si explicatii detaliate asupra avantajelor pe care le ofera ansamblurile termoizolante premium, clientii companiei noastre sunt in masura sa inteleaga importanta investitiei pe care o fac pe termen mediu si lung si pot alege, astfel, in cunostinta de cauza, siguranta si confortul, pentru ei si familiile lor. In ceea ce priveste calitatea produselor pe care le oferim, am dori sa mai adaugam faptul ca, in 2018, am implinit 10 ani de la obtinerea primei certificari pentru marcajul CE pe care ne-a acordat-o prestigiosul institut european IFT Rosenheim (Germania). Aceasta preocupare pentru calitate a dus, in 2018, la cresterea cu 20% a ponderii produselor premium la realizarea cifrei de afaceri. Produsele noastre ajung si la export (operatiunile de acest tip au o contributie cuprinsa intre 20% si 25% la incasarile totale) si nu facem diferentieri in ceea ce priveste nivelul de calitate la care le livram, insa exista anumite solicitari specifice pentru produsele livrate la export, legate de designul adaptat renovarilor, dar si de culorile folosite. Produsele Izotec ajung pe intreg teritoriul Europei gratie marcajului CE detinut, iar in 2018 ne-am axat, in special, pe consolidarea pietei franceze. In continuare, ne-am propus sa ne consolidam pozitia pe pietele actuale, dar si sa urmarim dezvoltarea de parteneriate atat in Europa, cat si in America de Nord sau de Sud - si nu numai, unde am avut si avem contacte. Totodata, gamele de produse premium pe care ne vom concentra atentia in continuare sunt IzoKub - powered by Gealan (Kubus) pe care urmeaza sa o lansam in 2019, IzoElite - powered by Gealan, IzoKlass - powered by Kömmerling, IzoPremidoor - powered by Kömmerling (usa culisanta cu ridicare), sistemele de placare cu aluminiu si de deschidere perimetrala (sau ferestrele 3D), precum si cele dotate cu balamale ascunse. In anii viitori ne propunem, de asemenea, sa echipam cat mai multe locuinte din Romania si din Europa cu produse premium Izotec si sa dezvoltam, in paralel, numeroase proiecte prin care sa contribuim la cresterea gradului de informare si educare a pietei. In plus, daca beneficiarii vor alege o tamplarie de calitate, si noi vom reusi sa ne atingem obiectivele stabilite. Dintre acestea, am putea mentiona ca, pentru 2020, ne-am propus sa realizam o cifra de afaceri de 15 milioane de euro”.

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left