Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 14 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
ACTUALITATE: Numar mic de reclamatii cu privire la tamplarie, inregistrate de OJPC Cluj
Actualitatea interna Publicat de AG&F 14 Apr 2009 11:30
Potrivit legii, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) este abilitata sa realizeze si sa coordoneze strategia si politica Guvernului in domeniul protectiei consumatorilor, actionand cu mijloace specifice pentru prevenirea si combaterea practicilor care dauneaza vietii, sanatatii, securitatii si intereselor economice ale consumatorilor. In acest sens, inspectorii institutiei efectueaza controale tematice sau punctuale (atunci cand sunt sesizati prin intermediul unor reclamatii), fiind vizate inclusiv firmele ce activeaza pe piata de tamplarie termoizolanta. Conform datelor furnizate de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Cluj, in perioada 2008-2009 in domeniul tamplariei termoizolante a fost inregistrat un numar de 45 de reclamatii, frecventa medie a acestora fiind de 3-4 sesizari/luna. "La incheierea unui contract de prestari servicii in acest domeniu, obligatiile producatorului constau in: informarea corecta din punct de vedere al tarifelor practicate si al lucrarilor care sunt incluse in pret sau celor contra cost; intocmirea unui contract care stipuleaza clar conditiile si termenul de finalizare a proiectelor, precum si modalitatile de plata; emiterea certificatului de garantie si a declaratiei de conformitate, prevazute din punct de vedere legal. Verificand, in principal, aceste aspecte, cu ocazia controalelor pe care le-am efectuat la operatorii economici, am urmarit, in principal, respectarea clauzelor contractuale (acolo unde s-a incheiat o astfel de intelegere intre cele doua parti), indeplinirea comenzii si onorarea termenului de executie a lucrarii, intocmirea si eliberarea documentatiei aferente (certificat de garantie, declaratie de conformitate, proces-verbal de receptie si constatare a deficientelor, fisa de montaj legal intocmita) si legalitatea functionarii operatorului economic. Principalele aspecte care ne-au fost sesizate de consumatori au fost constituite de: montajul necorespunzator al tamplariei, efectuarea de masuratori gresite, nefinalizarea lucarilor, defectiuni ale sistemelor de inchidere, fisurarea sticlei si neetanseizarea geamului, exfolierea profilelor vopsite, aparitia de zgarieturi pe rame sau lipsa unor accesorii. Institutia noastra recomanda tuturor consumatorilor ca, inainte de incheierea unui contract, in primul rand, sa studieze cu mare atentie oferta variata din acest domeniu. De asemenea, in momentul semnarii contractului, sa citeasca atent prevederile acestuia, sa solicite eliberarea certificatului de garantie si intocmirea procesului-verbal de receptie si sa respecte intocmai instructiunile de intretinere si utilizare. In sfarsit, se impune ca, in cazul semnalarii unei neconformitati, prestatorul sa fie notificat in cel mai scurt timp posibil pentru remedierea acesteia", a declarat Lenuta Suteu, inspector-sef adjunct al OJPC Cluj. Informatii suplimentare, la www.anpc.ro (Camelia Pantel)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left