Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 03 Septembrie 2025
ABONARE REVISTE
PAGINA PERSONALIZATA


TRITON SRL

TRITON SRL

Adresa: B-dul Aurel Vlaicu nr. 217, Constanta, Judet Constanta
Telefon: 0241/693.210
Fax: 0241/615.725
E-mail: office@triton.com.ro
Web site: www.triton.com.ro
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
Furnizor de sisteme pentru executia tamplariei termoizolante.
Prezentare companie/institutie
TRITON estimeaza o usoara revenire a cererii la sfarsitul lui 2025
 
 
  
 
Daniela Madalina Tuca
Funcția/Firma: director de marketing, Triton;
Experiență profesională: 18 ani in domeniul sistemelor pentru tamplaria termoizolanta.
 
In primul trimestru al acestui an, compania Triton a inregistrat o crestere usoara fata de 2024, evolutie care a continuat si in prima parte a trimestrului al doilea. Daniela Madalina Tuca, directorul de marketing al firmei, estimeaza o usoara revenire a pietei spre sfarsitul anului 2025, accentul urmand sa fie pus pe proiectele mixte (rezidential-comercial) si pe reabilitarile din domeniul "verde". Pe termen mediu, conducerea companiei mizeaza pe cresterea cererii de solutii tehnice integrate si personalizate.
 
- Care a fost strategia de investitii si dezvoltare pe care ati adoptat-o in ultima perioada?
- Credem ca am reusit sa ne pastram pozitia pe piata tocmai datorita adaptabilitatii, investitiilor in inovatie si orientarii catre client, toate acestea fiind esentiale in conditiile dificile pe care le traversam. Credem ferm ca transformarea digitala este nu doar benefica, ci esentiala. In prezent, avem in proiect un portal web B2B dedicat partenerilor, cu acces in timp real la stocuri, comenzi si oferte personalizate. De asemenea, am lansat de curand o aplicatie mobila care aduce produsele noastre mai aproape de utilizatorii care folosesc dispozitivele mobile.
- Cum a evoluat segmentul specific de piata in 2024 si cum vedeti evolutia acestuia in 2025?
- Anul 2024 a fost unul al adaptarii rapide si al eficientei strategice in industria constructiilor si a echipamentelor conexe. Intr-un context economic fluctuant, marcat de scaderi pe segmentul rezidential si nerezidential, compania noastra a reusit sa isi atinga obiectivele propuse, chiar daca piata a avut o scadere de peste 10%. In pofida scaderii cererii din sectorul rezidential, in 2024 am reusit sa ne pastram stabilitatea financiara. Strategia de eficientizare a stocurilor, renegocierea contractelor de aprovizionare si orientarea spre parteneriate strategice sunt aspectele cele mai importante ce au contribuit la atingerea obiectivelor financiare. In 2025, criza taxelor comerciale si volatilitatea preturilor materiilor prime - in special, a otelului - sunt provocari serioase. Ca masuri adoptate pentru a minimiza efectele negative previzibile, am putea mentiona diversificarea portofoliului de furnizori si de produse conexe, optimizarea transporturilor si implementarea contractelor flexibile pentru partenerii cheie. Aceste actiuni au absorbit in parte impactul negativ asupra pretului final si ne-au permis sa ramanem competitivi fara a compromite calitatea.
- Care sunt principalele categorii de produse incluse in portofoliul propriu si ce servicii auxiliare oferiti?
- In cadrul portofoliului Diviziei de Feronerie si Accesorii pentru Ferestre si Usi din cadrul companiei Triton, comercializam feronerie pentru ferestre si usi din PVC (inclusiv pentru modele osciloculisante) si aluminiu. Vanzarile din cadrul acestei divizii au avut in 2024 o contributie de aproximativ 15% la cifra totala de afaceri. Ceea ce ne face cu adevarat unici pe piata de profil, unde avem deja o experienta de 30 de ani, este mixul dintre varietatea de produse comercializate si serviciile oferite, acestea creand o experienta de cumparare care ne-a adus clienti ce raman fideli de-a lungul timpului. Orice vanzare pe care o facem este mereu consultativa si fiecare solutie pe care o propunem este una onesta si durabila pentru nivelul de performanta pe care si-l doreste fiecare client in parte si luand in considerare bugetul fiecarei lucrari.
(articol apărut în revista Fereastra, ediția August 2025)
  

 
TRITON: Cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, estimata pentru 2021
 
 
  
 
 
Petre Ghita (53 de ani)
Functia/Firma: director general, Triton;
Experienta profesionala: 20 de ani in domeniul sistemelor pentru tamplaria termoizolanta.
 
Furnizorul de sisteme dedicate executiei tamplariei termoizolante Triton, cu sediul in judetul Constanta, preconizeaza ca va incheia acest an cu rezultate financiare care vor atinge o valoare totala de 40 de milioane de euro. Petre Ghita, directorul general al firmei, precizeaza ca in 2020 a fost inregistrata o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro, dar si ca anul acesta se inregistreaza cresteri pe toate segmentele importante de activitate. Astfel, se estimeaza cu precadere o majorare de 40% a vanzarilor in cadrul diviziei de Tamplarie din PVC si Aluminiu, prin intermediul careia se comercializeaza feronerie si accesorii pentru ansamblurile respective, pana la valoarea de 5,5 milioane de euro. Totodata, in prima jumatate a acestui an, am consemnat o crestere cu peste 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut pe segmentul feroneriei pentru usi, vanzarile insumand 600.000 de euro.
 
- Descrieti cele mai mari provocari care v-au afectat activitatea in acest an.
- Anul acesta au aparut, intr-adevar, noi provocari, datorate in special perturbarilor aparute in lanturile de aprovizionare, precum si cresterii preturilor atat la elementele de feronerie, cat si la celelalte produse. Pentru a putea evita sincopele de aprovizionare a fost necesar sa acordam o atentie mai mare gestionarii eficiente a stocurilor, astfel incat clientii nostri sa nu aiba de suferit.
- Ce alte masuri de dezvoltare ati adoptat anul acesta?
- Ne aflam in plin proces de modernizare atat a serverelor, cat si a aplicatiilor software si speram ca implementarea acestor masuri de digitalizare sa ne ajute sa facem fata noilor cerinte si provocari aparute in activitatea curenta. Si nu in ultimul rand, anul acesta am reusit sa implementam noi produse, in special in zona de control acces, precum si in cea de etansare si izolare a ferestrelor cu folii lichide.
- Cum este structurat portofoliul propriu de produse si servicii?
- Suntem o prezenta activa pe piata nationala a uneltelor inca din anul 1995, iar pe cea a sistemelor de feronerie, din 2002. In tot acest timp am reusit sa ne dezvoltam permanent si sa ajungem in topul furnizorilor de profil din tara. In prezent, dispunem de o echipa formata din 370 de angajati si reusim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor oferite cu servicii pe masura. Astfel, in prezent, beneficiarii nostri au la dispozitie consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, precum si service in garantie si post-garantie la cele mai inalte standarde.
- Unde sunt livrate produsele pe care le comercializati?
- In prezent, avem capacitatea de a livra feronerie prin intermediul celor cinci depozite regionale pe care le detinem in Constanta, Bucuresti, Bacau, Galati si Craiova si de a acoperi foarte bine zona extracarpatica, respectiv zona sudica cuprinsa intre Carpati, Dunare si Marea Neagra. Totodata, anul acesta, am continuat dezvoltarea Diviziei de Feronerie si in Craiova, reusind, astfel, sa acoperim mult mai bine zona Olteniei.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2021)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
RT 2025
rehau
REYNAERS
Aluplast
TSV
Editia
AUGUST 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu