Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home
DRUPANEL: Regresul pietei de paneluri, combatut prin masuri specifice
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 14 Aug 2013 14:28
Principalul obiectiv stabilit in cadrul strategiei de afaceri a societatii Drupanel il constituie mentinerea relatiilor cu beneficiarii existenti, concomitent cu dezvoltarea livrarilor pe plan intern. Un proiect secundar, insa de o importanta deosebita, este constituit de initierea livrarilor la export. In consecinta, pentru a promova produse de inalta calitate la preturi competitive, managerii firmei urmaresc sa identifice noi furnizori de materie prima, care sa asigure un raport optim intre performanta si cost de achizitie.
 
Dana Druta, administrator al Drupanel: “Desi segmentul de piata pe care activam se afla in regres, ca urmare a crizei economico-financiare, efectuam periodic investitii ce vizeaza achizitia unor echipamente performante, astfel incat sa indeplinim cerintele clientilor. Avem posibilitatea de a fabrica 150 de paneluri pe zi, cu ajutorul a 40 de angajati, insa, in cazul unor comenzi suplimentare, utilajele ating un randament de 200 de unitati/zi. Realizam atat paneluri standard din PVC (cu o pondere de 90% din totalul activitatii), cat si produse personalizate din categoria respectiva, geam termoizolant si alte tipuri de vitraje (in proportie de 10%). In ceea ce priveste comercializarea propriu-zisa, aproape 80% din vanzari constituie cota aferenta panelurilor din PVC, alte 15% revenind vitraliilor (din sticla ornamentala sablata, pe baza de rasina aplicata, tip cristal, ornamentala cu fir de plumb si fuzionata sau fazetata). Diferenta, de 5%, este reprezentata de geamul termoizolant special, de sticla mata si de cea bombata, cu diferite grosimi. Livrarile se efectueaza prin curierat rapid in orice localitate a tarii, iar in zonele aferente judetului de resedinta (Maramures), precum Satu Mare, Salaj sau Bistrita-Nasaud, produsele ajung la sediul beneficiarilor prin intermediul autoutilitarelor Drupanel. In ceea ce priveste cifra de afaceri, daca in intervalul 2004-2011 am consemnat o majorare continua a acestui indicator, sfarsitul anului trecut a marcat primul moment al scaderii incasarilor, insa am reusit ca acestea sa se stabilizeze la 7,64 milioane de lei. Prin masuri specifice de mentinere a afacerilor, urmarim ca in 2013 sa atingem un prag valoric similar, chiar daca in primele sase luni veniturile nu au depasit 2,42 milioane de lei. Principala dificultate intampinata in desfasurarea activitatii este generata de fluctuatia comenzilor, pe fondul incertitudinii economice generalizate, ceea ce are drept consecinta o scadere a productiei proprii. Prin diminuarea pretului de achizitie a panelurilor, incercam sa ne adaptam noilor conditii, astfel incat sa ne putem incadra in limitele bugetului fabricantilor de usi ce folosesc produsele noastre. Totodata, am lansat noi modele de paneluri, din categoria «Dru New Collection», care permit executia de ansambluri moderne si elegante, ce pot fi integrate in cladiri cu un design arhitectural relativ sofisticat. Realizate din PVC alb sau in alte nuante, respectiv din aluminiu sau cu finisaje de tip folie HPL, sortimentele din colectia respectiva au fost receptate cu interes pe piata. In fine, pentru a putea aborda cu succes si cererea de modele economice, dispunem de o gama sortimentala «low cost», caracterizata prin preturi reduse, in contextul in care nu se face rabat de la calitate”.
 
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left