Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
07 Mai 2014 09:35
|
 Pentru exercitiul financiar in curs, managerii furnizorului de feronerie Hafele - Timisoara vizeaza o majorare de 20% a cifrei de afaceri, dupa ce in 2013 a inregistrat incasari in valoare de 5,7 milioane de euro. In acelasi timp, pentru 2015, se preconizeaza o noua crestere de 15% fata de 2014. Totodata, obiectivele de dezvoltare stabilite pentru anul in curs constau in diversificarea ofertei, in cresterea suportului informational oferit arhitectilor si designerilor in vederea stimularii livrarilor de feronerie pentru proiectele arhitecturale si in derularea unor actiuni de marketing orientate catre clientii finali si vanzarile online, menite sa sporeasca notorietatea marcii Hafele la nivel national.
Ovidiu Toader, director general al Hafele Romania: „Pentru 2014, ne-am planificat, de asemenea, derularea unor investitii pentru dezvoltarea magazinelor de prezentare ale dealerilor cu care colaboram si ale clientilor implicati in productia de mobila. In prezent, activitatile de distributie se realizeaza prin intermediul a doua showroom-uri proprii localizate in Bucuresti si Timisoara si prin colaborarile cu 54 de dealeri, care ne asigura prezenta la nivel national. In acelasi timp, colaboram cu mai multi producatori de mobilier, in ale caror spatii de prezentare ne expunem produsele. Livrarile sunt asigurate in 24 de ore pentru produsele uzuale si in maxim noua zile pentru comenzile speciale, cele mai numeroase cereri provenind, in ianuarie - mai a.c., din Capitala si orasele resedinta de judete. Anul acesta intentionam sa adaugam in oferta proprie cateva sute de articole noi la gama disponibila in 24 de ore denumita sugestiv “esential 24h”, atingand nivelul de peste 2.200 de produse. Astfel, partenerii vor avea la dispozitie o paleta completa de usi culisante si pliante (respectiv 20 de sisteme care permit o varietate de solutii pentru orice tip de aplicatie), precum si una de lampi LED pentru iluminatul mobilierului si pentru crearea unei ambiante speciale in incinte. Principalele categorii de produse pe care le punem la dispozitia partenerilor sunt reprezentate de feroneria pentru usi (15% din total), cea pentru mobiler (75%), chiuvete si electrocasnice incorporabile (10%). In prezent, piata consumatorilor se imparte in doua categorii: cei preocupati doar sa achizitioneze sortimente la cel mai mic pret si cei care cauta ergonomie, functionalitate si design. Dintre problemele care persista in bransa pot fi mentionate intarzierea platilor de catre clientii care se confrunta cu probleme financiare, precum si usurinta cu care pot fi accesate procedurile de insolventa”.
|