Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
09 Sep 2016 14:05
|
 Una dintre principalele masuri pentru dezvoltare, adoptate pe termen scurt si mediu de conducerea companiei Meesenburg Romania, este reprezentata de imbunatatirea componentei software, Nicolae Banciu, directorul general al firmei adaugand in acest sens: “Credem ca tehnologia reprezinta un factor-cheie pentru valoare si diferentiere, motiv pentru care incercam sa fim o companie analitica si sa observam motivele rezultatelor, fiind constienti de faptul ca putem trage concluziile adecvate si putem lua deciziile corecte, in masura in care putem sa ne administram mai bine datele. In ansamblu, acest procedeu este similar cu seturile de date de tip «Big Data» din industriile avansate”. Managerul firmei a adaugat faptul ca o preocupare constanta vizeaza calitatea si implicarea angajatilor - in special in relatia cu clientii - care, din punctul sau de vedere, este cheia succesului intr-o industrie matura si competitive, cu produse si preturi foarte asemanatoare in randul firmelor de profil. Cea mai importanta activitate ramane, insa, diversificarea portofoliului de produse. Despre aceasta, Nicolae Banciu a precizat: “Avem produse diferite pentru diverse segmente de piata, fiecare cu plusurile si minusurile sale. In ceea ce ne priveste, nu promovam niciodata in mod fortat un anumit produs, fara sa luam in calcul solicitarile clientilor. Intrucat avem segmente foarte diferite de beneficiari, nu este posibil sa enumeram sortimentele preferate preponderent de acestia. Astfel, in timp ce unii prefera calitatea, altii se concentreaza pe pret, iar o alta categorie incearca sa se distinga pe piata prin anumite produse. Pe cel mai ieftin segment nu ne simtim suficient de competitivi, motiv pentru care incercam sa evitam domeniul respectiv daca nu avem un produs exclusive, pentru ca ne-am dori sa evitam eticheta de «un alt comerciant de feronerie». Gamele noastre cel mai bine cunoscute si cu un raport optim calitate-pret sunt Stroxx si Blaugelb. Aceasta din urma cumuleaza competentele grupului de peste 100 de ani in aceasta industrie. De asemenea, dorim sa amintim si serviciile cu valoare adaugata pe care le asiguram, a caror promovare se impune si mai mult in contextul in care exista o competitie sanatoasa in industria noastra, care este foarte matura”.
***
Grupul Meesenburg este o afacere traditionala de familie care, in cei peste 258 de ani de activitate, a depasit cu brio numeroase perioade economice dificile, mai ales prin adoptarea unei politici de orientare catre client, strategia din prezent vizand obtinerea unei cresteri durabile si profitabile. Meesenburg Romania este, potrivit reprezentantului sau, o companie de dimensiuni medii care “nu si-a propus sa devina lider de piata pana in 2017, insa are o serie de alte obiective, cum ar fi continua schimbare a portofoliului de produse si servicii oferite sau obtinerea unei cresteri constante a cifrei de afaceri. “Mai exact, pe termen scurt, ne-am dori sa lucram cat mai bine, sa ne placa tot ceea ce facem si sa realizam o crestere durabila si profitabila”, a concluzionat Nicolae Banciu. Informatii suplimentare, la www.meesenburg.ro si la www.das-neue-blaugelb.de
|