Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 16 Mai 2025
 
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ROTO: Diversificare a portofoliului şi accent pe soluţii individualizate
ROTO: Diversificare a portofoliului şi accent pe soluţii individualizate
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 31 Mai 2013 16:45
Furnizorul de feronerie Roto se plasează - încă din momentul lansării pe piaţa locală a sistemelor destinate echipării ansamblurilor de tâmplărie termoizolantă - în topul companiilor specializate, beneficiind de aportul calităţii reperelor promovate de grupul german cu acelaşi nume. Recesiunea a găsit societatea pe o poziţie favorabilă din punct de vedere concurenţial, în anul 2008 fiind comunicată o cifră de afaceri totală de peste  19 milioane de euro. Acesta a fost momentul cel mai bun din punct de vedere financiar, în intervalul următor instalându-se o perioadă de declin, care a urmat, în mod fidel, tendinţa generală a pieţei de profil. Cu toate acestea, graţie unei strategii de reducere a costurilor, de reconfigurare a portofoliului de produse şi de consolidare a parteneriatelor cu firmele locale colaboratoare, echipa managerială a Roto România a reuşit păstrarea echilibrului, declinul vânzărilor având loc într-un ritm mult mai puţin alert faţă de cel înregistrat pe piaţă, în ansamblul său.Compania derulează, în prezent, un program intens de consolidare a poziţiei deţinute pe piaţa de profil. „Din analizele noastre rezultă faptul că segmentul local de tâmplărie termoizolantă ar putea consemna o stagnare inclusiv în următoarea perioadă, pe fondul prelungirii crizei economice. Dacă ne referim strict la sectorul în care activează Roto, este evident că situaţia respectivă induce anumite dezavantaje majore, dintre acestea remarcându-se orientarea cererii către sistemele economice. Una dintre măsurile proactive pe care le implementăm în acest moment, în vederea menţinerii unui anumit echilibru, se referă la promovarea intensă a serviciilor post-vânzare. Acest concept este orientat preponderent către identificarea precisă a cerinţelor consumatorilor şi venirea în întâmpinarea lor, prin dezvoltarea unor soluţii puternic individualizate (aşa-numitele oferte din categoria «tailor made»). De asemenea, ne vom concentra eforturile în continuare spre diversificarea portofoliului propriu, aceste acţiuni având ca efect lansarea unei noi generaţii de balamale pentru uşi, precum şi a dispozitivului de închidere multipunct, din seria Power Lock”, a subliniat Richard Binder, manager general al subsidiarei locale.Informatii suplimentare, la www.roto-romania.ro
 
 
ABONARE REVISTE
TSV
RT 2025
REYNAERS
Aluplast
rehau
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza