Strategia ALUTERM se focalizează în continuare pe piaţă şi client |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Aug 2016 08:56 |
![]() - Ce perspective de dezvoltare are piaţa automatizărilor accesului?
- În România, gradul de automatizare a intrărilor este unul încă foarte mic. Dacă privim spre ţările occidentale, putem vedea şi mai clar, prin comparaţie, acest aspect. Pe fondul progresului economic al ultimilor ani, estimăm o creştere, pe termen scurt, a cereri pentru operatori şi pentru soluţiile de automatizare a accesului cu funcţii de siguranţă: uşi automate cu sisteme de evacuare în caz de urgenţă, modele cu funcţie de deschidere pentru evacuarea fumului, sisteme automate de desfumare etc. De asemenea, ne aşteptăm la o sporire a solicitărilor pentru uşi speciale de securitate destinate instalării în spaţiile publice. Pe termen lung, credem că va avea loc o creştere a pieţei, în vederea atenuării decalajului faţă de ţările vest-europene. În estimarea noastră ne bazăm pe îmbunătăţirea nivelului de trai, care va aduce cu sine pretenţii mai mari de confort şi siguranţă.
- Care sunt cele mai recente soluţii incluse în portofoliul de produse Aluterm?
- Agta Record - unul dintre principalii producători globali de operatori pentru uşi automate - este oficial în România prin Aluterm Group, cu care a încheiat un parteneriat pe termen lung. Compania elveţiană oferă cea mai complexă gamă de produse din această categorie, la nivel global, fiind de amintit, de exemplu, operatorii îngropaţi pentru ansambluri batante, glisante şi rotative, uşi de control acces special proiectate pentru aeroporturi, modele curbe, de tip faţadă etc. Operatorii sunt produşi în Elveţia şi Germania, oferind pe lângă tehnologia avansată şi o calitate superioară. O altă noutate este legată de încheierea parteneriatului cu compania italiana Came, al cărei importator oficial am devenit. În afară de soluţiile din domeniul accesului automat auto (porţi şi bariere automate), promovăm sisteme de control, cum ar fi turnicheţii „full height” şi cei standard.
- Ce măsuri intenţionaţi să adoptaţi pentru a asigura relansarea activităţii după finalizarea recesiunii?
- Încă din 2008 am avut o perspectivă diferita asupra „crizei economice”. Noi ne-am axat pe creşterea productivităţii echipei şi pe oferta unui maxim de satisfacţie atât clienţilor, cât si celor care interacţionează zi de zi cu soluţiile noastre. Misiunea Aluterm este constituită de livrarea unor produse inovatoare, folosite la construcţia de spaţii moderne. Ne-am urmat misiunea şi ne-am focalizat pe ideea de a găsi soluţiile perfecte (cele mai noi tehnologii, de calitate înaltă, costuri mici de întreţinere, adaptabilitate sporită) şi a le face disponibile în România. În fiecare an am făcut progrese în demersul nostru de creştere a confortului şi a siguranţei persoanelor. Vom urmări acest obiectiv şi în continuare, alocând mai multe resurse pentru înţelegerea nevoilor utilizatorilor şi pentru căutarea produselor perfecte pentru piaţa din România.
|