Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 08 Mai 2024
Hilti
Home
KRONLUX FM: Firma vizeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 26 Mai 2011 12:18
Compania Kronlux FM, din Brasov, este reprezentanta autohtona a holdingului Fakro - Polonia. Aria de distributie a producatorului polonez s-a extins la nivel international, numarul de angajati fiind de peste 3.200 de persoane, iar cota ferestrelor de mansarda Fakro pe plan mondial reprezinta aproximativ 20% din total. In Romania, produsele Fakro pot fi achizitionate incepand din anul 2002, prin intermediul firmei Kronlux FM. Pana in prezent, pe plan national au fost montate peste 80.000 de ferestre de mansarda Fakro, cota nationala de piata situandu-se la aproximativ 30%. In continuare, detalii suplimentare referitoare la evolutia activitatii sunt oferite de directorul de zona al firmei, Silviu Stefanescu.
 
Detaliati modul de productie a ferestrelor de mansarda Fakro.
Compania Fakro a fost infiintata in anul 1991, in orasul Nowy Sacz (Polonia), in 2011 avand loc manifestari de aniversare a doua decenii de activitate. Concernul este format din 12 companii producatoare si 12 subsidiare raspandite la nivel international si este lider de piata in Polonia (la fel ca in multe alte tari), peste 70% din productia totala fiind livrata la export. Pe segmentul ferestrelor de mansarda, Fakro este unul dintre putinii producatori europeni care detin certificatul german TÜV. Principalul material utilizat in procesul de executie este pinul, recunoscut la nivel global ca unul dintre cele mai ecologice materiale de constructii. De asemenea, sursele de lemn ale fabricilor concernului sunt constituite de exploatatii forestiere in care volumul plantarilor este mai mare decat cel folosit, iar politica de protectie a mediului, aplicata in cadrul holdingului, include numeroase alte masuri in acest sens. Spatiile de productie si birourile insumeaza peste 200.000 mp la nivel global, iar cele de distributie peste 30.000 mp. Un aspect important este reprezentat de diversificarea gamei de produse, concernul avand un departament de cercetare-dezvoltare care a conceput foarte multe inovatii brevetate de-a lungul timpului. In oferta grupului se regasesc si scari de acces la pod (domeniu in care producatorul polonez detine o cota importanta la nivel international) si panouri solare, la nivel general Fakro fiind una dintre cele mai dinamice companii producatoare de ferestre de mansarda din intreaga lume.
 
Cum decurg activitatile de livrare in cadrul reprezentantei autohtone?
Fakro deruleaza operatiuni de distributie cu precadere in Europa, precum si in America de Nord si de Sud, Africa, Australia sau Asia. Pe piata din Romania livreaza o gama diversificata de produse iar pentru distributie dispune de o retea alcatuita din peste 400 de dealeri si centre DIY. Pentru situatiile speciale Fakro livreaza ferestre cu forme si dimensiuni atipice, destinate in special lucrarilor de amploare (obiective rezidentiale) si imobilelor de patrimoniu. Totodata ofera un sprijin real partenerilor (dealeri, montatori, antreprenori, arhitecti), prin consultanta specializata, asistenta la vanzare si organizarea de cursuri tematice/practice in Polonia si Romania, peste 10.000 de persoane implicate in instalare fiind scolarizate anual.
 
Cum a evoluat segmentul ferestrelor de mansarda in ultimul timp?
In 2010 segmentul pe care activam s-a confruntat cu o situatie dificila si o scadere generala de 10%, tendinta care s-a reflectat si in activitatea proprie. Astfel, am inregistrat o diminuarea cifrei de afaceri in comparatie cu nivelul de 11,1 milioane de lei din 2009. Totusi, consideram ca am reusit sa limitam pierderile, consolidandu-ne pozitia pe piata. Pentru 2011, avem in vedere o majorare de 15% a veniturilor fata de 2010, chiar daca, pana in prezent, trendul pietei nu a fost constant. Nu putem face previziuni pentru restul anului, intrucat pentru bransa de finisaje sezonul incepe dupa cel de-al doilea trimestru al fiecarui an.
 
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left