Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 28 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - DECOPLAST a incheiat anul 2022 cu afaceri de peste 65 milioane de lei
DECOPLAST a incheiat anul 2022 cu afaceri de peste 65 milioane de lei
Oportunitati & Comunicate Publicat de Camelia Pantel 14 Feb 2023 15:18
Decoplast, producator local de tamplarie PVC, activ in Romania de peste 17 ani, a inchis anul trecut cu o cifra de afaceri de circa 65,6 milioane de lei, cu 25% mai mare fata de cea raportata in 2021. Compania, care a investit anul trecut peste 4,4 milioane lei intr-o fabrica noua, construita de la zero, mizeaza pe o crestere de 25% a capacitatii de productie, care va permite inclusiv extinderea pe piete din afara Europei.
Lansat in 2004 ca distribuitor, Decoplast, business independent, 100% local, s-a extins in 2008 pe zona de productie de tamplarie PVC, comercializand in prezent 4 game de solutii de tamplarie termoizolanta, cu care deserveste atat piata din Romania, cat si tari europene precum Italia, Franta sau Belgia.
Compania a produs in 2022 peste 167.000 de metri patrati de tamplarie PVC, cea mai mare parte a volumului fiind comercializat intern. In ceea ce priveste exportul, produsele Decoplast merg catre distribuitori din Italia, Franta si Belgia. Odata cu punerea in functiune a noii unitati de productie, construita de la zero in intervalul 2021-2022, compania tinteste consolidarea pozitiei internationale, in piete din afara Europei.
”Incepand cu 2017, am traversat o perioada marcata de o instabilitate fara referinte in trecut. Intre 2017-2020 am resimtit alaturi de toti jucatorii din Romania criza adanca de personal. In 2020 a venit pandemia Covid 19, cand am lucrat fara sincope, respectand normele sanitare integral. Exporturile s-au oprit timp de un an, cu impact direct in vanzari. Ne-am repliat, am recuperat tot ce am pierdut in primul semestru in a doua jumatate a anului. A urmat 2021, cu intarzieri, scumpiri, lipsa de stocuri. Rezilienta, agilitatea, comunicarea in timp real cu partenerii ne-au ajutat sa ne adaptam si sa gasim oportunitati de crestere. Am investit in productie, tehnologii, oameni si ne-am definit prioritatile. Rezultatele vorbesc de la sine. Suntem pe crestere, avem o viziune pe termen lung si suntem constienti ca doar investind constant, un business ramane relevant si necesar”, declara Mirela Ivascu, Managing Partner Decoplast.
In prezent, compania numara 140 de angajati, are o cota de piata de 1,5%, pe piata locala a producatorilor de tamplarie PVC si tinteste o crestere de pana la 10% a cifrei de afaceri in 2023.
”Ambitia noastra este sa crestem constant cu cateva procente pe an. Ne dezvoltam si reinvestim o mare parte din profit anual. Mai mult, din experienta ultimilor 15 ani am invatat ca orice ‘criza’ are un inceput si un sfarsit, mai ingrijoratoare este teama pe care o genereaza in randul populatiei. Speram la un 2023 mai stabil din punct de vedere al preturilor si mai predictibil din perspectiva lantului de aprovizionare. De aici si scenariul unei cresteri de 10% a business-ului Decoplast anul acesta, ce se va concretiza, cel mai realist, incepand cu semestrul doi”, explica Mirela Ivascu.
In prezent, circa 80% din vanzarile producatorului de tamplarie termoizolanta sunt generate de clienti din zona de distributie, iar restul din lucrari cu montaj, respectiv export. Potrivit managing partner-ului Decoplast, lucrarile cu montaj au raportat o usoara evolutie in 2022 fata de anul precedent, directie ce va continua si in 2023.
Productia de tamplarie din PVC genereaza 90% la cifra totala de afaceri a companiei, diferenta fiind realizata de produsele adiacente tamplariei pe care compania le intermediaza, precum usi de garaj sau panouri de acoperis. Producatorul le ofera clientilor ansambluri termoizolante in orice nuante din paletarul RAL, alaturi de servicii de infoliere sau vopsire. Produsele sunt clasificate in patru game care se diferentiaza prin functionalitate si calitate: DecoSensio si DecoSpatio, ambele premium, respectiv DecoVisio si DecoVitrio - gamele de baza.
Potrivit reprezentatilor Decoplast, in ultimii ani au crescut considerabil solicitarile de tamplarie din gamele superioare, care asigura astazi 50% din volumul total de vanzari, pe fondul cererii tot mai mari de sisteme eficiente energetic.
In plus, compania are o abordare sustenabila a intregului proces de productie. Astfel, toate profilele Decoplast contin materiale reciclate in proportie de 30%, in timp ce balastul generat de productie este 100% reciclat si transformat in materiale auxiliare, precum acesorii de tip glafuri.
***
Activa pe piata locala din 2004, Decoplast este unul dintre producatorii de tamplarie cu traditie in Romania, si unul dintre putinii producatori cu prezenta internationala in Italia, Franta si Belgia. Gamele Decoplast - DecoSensio, DecoSpatio, DecoVisio si DecoVitrio sunt dezvoltate la cele mai inalte standarde de calitate, eficienta termica si fonica, design si tehnologie de ultima generatie. Produsele Decoplast respecta principiile sustenabilitatii, din grija fata de prezervarea si conservarea resurselor naturale, materialul cadru fiind 100% reciclabil. Informatii suplimentare, la www.decoplast.ro
    
 
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left