Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - Reliable Brands, „campul de lupta” al campionilor in comunicare
Reliable Brands, „campul de lupta” al campionilor in comunicare
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Iun 2016 10:03
Categoria „Reliable Brands” a reunit din nou, cu ocazia ceremoniei de decernare a premiilor EURO-Fereastra, care a urmat Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade Cortina 2016, cele mai cunoscute marci, promovate pe piata locala a sistemelor de ferestre/usi. Recunoscuta de specialistii din intreaga lume ca un element vital in strategia de afirmare a companiilor, care contribuie la consolidarea prestigiului acestora (asa-numitul activ „goodwill”), marca a inceput sa reprezinte, inclusiv pe plan autohton, un simbol al identitatii, cu o contributie indiscutabila la dezvoltarea pe termen lung. Desi au avut o evolutie destul de lenta in anii care au marcat transformarea economiei nationale dintr-o structura centralizata intr-una capitalista, brandurile locale au reusit, mai ales in ultimul timp, sa se constituie in adevarati piloni ai identitatii, fiind tratate cu maxima atentie de echipele manageriale, mai ales in conditiile actuale, cand orientarea catre client a devenit o necesitate obiectiva.
 
Modele veritabile in implementarea strategiilor de branding
In acest context cu totul nou si intrucatva neobisnuit pentru intreprinzatorii din Romania, continuarea initiativei colectivului de specialisti ai revistei Fereastra de a semnala intr-un fel vizibil evolutia marcilor in domeniu reprezinta o actiune fireasca si de bun augur, cu atat mai mult cu cat realitatea demonstreaza zi de zi faptul ca elementul strategic respectiv a devenit o prioritate pentru multi dintre agentii economici din bransa. De aceea, acordarea Trofeului EURO-Fereastra unor companii precum Roto Romania, Rehau Polymer, Schachermayer Romania, Sisecam Flat Glass, Winkhaus Austria GmbH – Reprezentanta, Soudal, Urban C&O, Feroneria Prod, Abitare CG, Extruplast si Simonswerk constituie un demers absolut normal, care are rolul, pe langa cel de recunoastere a succesului consemnat de aceste firme in eforturile lor de consolidare a marcilor proprii, de a incuraja si alte societati sa procedeze intr-un mod similar. Cu toate ca strategiile de branding nu sunt incununate intotdeauna de succesul scontat, avand in vedere faptul ca se adreseaza unor receptori subiectivi, este de netagaduit ca lipsa unor asemenea politici pune intr-un real pericol insasi existenta unor companii ce activeaza intr-un mediu caracterizat printr-o concurenta acerba. Furnizorii mentionati anterior si-au dovedit din plin capacitatea de a gestiona in mod optim asemenea strategii si pot fi considerati modele demne de urmat de cei care isi propun sa consemneze un succes cel putin similar in planul imaginii.
 
Flexibilitate, adaptabilitate si perseverenta
Dupa cum se sublinia anterior, procesele de formare si dezvoltare a marcilor presupun, prin insasi natura lor, o adevarata emulatie a firmelor, de aici avand toate sansele sa apara castigatorii din anii urmatori la sectiunea „Reliable Brands”. Dintre acestia, cele mai mari sanse le au firmele care au primit premii la categoria respectiva si dintre care se remarca Hautau, Milca (MCA Group), Dualsoft, Vorne Window and Door Systems si Drupanel. Fiecare dintre numele enumerate anterior constituie un reper al domeniului corespunzator de specializare, urmand sa se dovedeasca in timp corectitudinea politicilor de comunicare implementate de echipele manageriale proprii. Specialistii familiarizati cu realitatile industriei de ferestre din Romania pot confirma justetea procesului de selectie a acestor companii, care, in ultimii ani, s-au remarcat prin flexibilitate, adaptabilitate maxima la cerintele pietei si perseverenta cu care si-au promovat identitatea. Ramane ca, in intervalul urmator, roadele acestor eforturi sa fie culese, iar marcile respective sa devina repere consacrate, cu o imagine impecabila in perceptia utilizatorilor. Pentru aceasta insa este nevoie de continuarea proceselor demarate si perfectionarea lor, in vederea consolidarii sanselor de atingere a obiectivelor propuse.
 
Preocupare permanenta pentru consolidarea marcii proprii
Fara a face o apologie a „branding”-ului, este necesara totusi o observatie obiectiva – si anume aceea ca lipsa unei marci bine ancorate in constiinta consumatorului echivaleaza cu disparitia, mai devreme sau mai tarziu, a companiei care isi asuma o asemenea eroare manageriala. Eforturile financiare aferente unui asemenea demers trebuie percepute ca o investitie si nu o cheltuiala, iar aceasta abordare este obligatorie pentru o firma dinamica. Revenind la societatile selectate de juriul care a decis acordarea distinctiilor la categoria „Reliable Brands”, acestea sunt, probabil, cele care au dovedit o preocupare vadita pentru consolidarea marcilor proprii. Desigur, pe piata de profil exista o sumedenie de alte exemple de bune practici din acest punct de vedere, iar absenta lor din lista premiantilor nu constituie rezultatul unei excluderi intentionate, ci al imposibilitatii procesului de evaluare a unui numar mai mare de companii. In anii urmatori, baza de selectie se va largi considerabil, astfel incat sansele de recunoastere a meritelor firmelor care au ceva important de afirmat din acest punct de vedere sa creasca vizibil.
 
 
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left