| DECO PLAST vizeaza cresterea prin dezvoltarea de parteneriate de lunga durata |
| Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 24 Nov 2025 06:00 |
In 2024, compania Deco Plast a inregistrat o cifra de afaceri de 60,7 milioane de lei, iar in primul semestru al anului 2025 rezultatele au fost cu 20% mai mari fata de perioada similara din 2024. Mirela Ivascu, Managing Partner in cadrul Deco Plast precizeaza ca pentru finalul anului 2025 conducerea firmei isi propune mentinerea acestei tendinte ascendente si consolidarea pozitiei pe piata, prin extinderea retelei comerciale si cresterea eficientei operationale.- Ati implementat modificari in ceea ce priveste furnizorii traditionali de materiale si servicii?
- Relatia cu furnizorii traditionali a ramas stabila, insa am diversificat sursele pentru anumite categorii de materii prime si servicii, cu scopul de a creste flexibilitatea si de a diminua riscurile legate de fluctuatiile pietei. Punem accent pe parteneriate de lunga durata, dar si pe evaluarea constanta a noilor furnizori, pentru a integra solutii inovatoare si competitive.
- La ce suma s-au ridicat cele mai recente investitii in dezvoltare si cum s-au concretizat acestea?
- Cele mai recente investitii pe care le-am derulat au vizat consolidarea capacitatilor de productie, modernizarea infrastructurii de prezentare si extinderea flotei logistice. Am achizitionat utilaje de productie, am amenajat un nou showroom in Cluj-Napoca, a carui deschidere a avut loc la jumatatea lunii octombrie 2025 si am extins parcul auto pentru a eficientiza transportul si logistica. Pe termen mediu si lung, prioritizam investitiile in digitalizare, precum si in solutii proprii pentru stocarea si producerea energiei electrice, cu scopul de a spori sustenabilitatea si independenta energetica a operatiunilor. Digitalizarea reprezinta o directie strategica pentru noi. Am implementat sisteme de management digital al productiei, de robotizare a proceselor repetitive, precum si platforme integrate pentru comunicarea cu clientii si partenerii. Consideram digitalizarea o oportunitate majora, nu doar pentru cresterea eficientei interne, ci si pentru imbunatatirea experientei clientilor si a transparentei colaborarii.
- Ce prognoze aveti in ceea ce priveste evolutia pietei pe care activati in urmatorii ani?
- Ne asteptam la o evolutie moderata, cu ritmuri diferite pe segmente de piata. In timp ce zona rezidentiala poate inregistra fluctuatii, cererea pentru produse eficiente energetic si sustenabile va continua sa creasca. In urmatorii ani, anticipam o consolidare a pietei, prin cresterea exigentelor consumatorilor si prin adaptarea producatorilor la cerintele europene de eficienta si sustenabilitate. Suntem afectati de contextul general - in special de dinamica pietei rezidentiale si de schimbarile fiscale - dar consideram ca oportunitatile generate de noile cerinte legislative privind eficienta energetica si sustenabilitatea creeaza premise favorabile dezvoltarii. Ne adaptam prin investitii in tehnologii moderne si prin diversificarea portofoliului de produse, ceea ce ne permite sa ne consolidam pozitia chiar si intr-un context economic volatil.
|