Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home
COMPANII: Probleme pe piata de fatade cortina, semnalate de specialistii Citadinia
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 16 Dec 2009 11:30
Compania Citadinia, din Satu Mare, raporteaza pentru 2009 un declin important al vanzarilor. "Nu consideram oportuna compararea rezultatelor financiare din 2008 si 2009, intrucat nu este posibila raportarea la un termen comun. Este vorba despre doua perioade complet diferite, una caracterizata de crestere si cealalta de recesiune. De aceea, este mult mai indicata o analiza a situatiei posibile, care sa ia in considerare viitoarele rezultate din 2010 si cele obtinute in acest an. Din acest punct de vedere, la nivelul anului viitor ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cuprinsa intre 10% si 20% fata de 2009, obiectiv de marketing absolut realizabil. Daca se doreste o caracterizare punctuala a situatiei curente, cred ca principalele repere ale unei imagini economice corecte ar fi: lipsa de lichiditati pe piata de profil; scurtarea la maximum a termenelor de plata (uneori se solicita chiar si achitarea in avans pentru lucrarile la care garantiile acordate nu sunt suficiente); diminuarea drastica a stocurilor-tampon; reducerea numarului de proiecte de anvergura; intensificarea practicilor concurentiale incorecte, cum ar fi dumpingul; lipsa unei sustineri adecvate din partea unor parteneri strategici, ca - de exemplu - institutiile de creditare etc. Trebuie precizat, mai ales in ceea ce priveste ultimul aspect, faptul ca este inadmisibil ca anumiti clienti (care si-au dovedit solvabilitatea si corectitudinea de-a lungul unei relatii indelungate de colaborare) sa fie tratati in mod similar celor rau-platnici. De aceea, este posibil ca, in viitor, sa limitam nivelul de accesare a creditelor si sa implementam o strategie de sustinere a programelor de dezvoltare din resurse proprii. Totusi, independenta de sistemul bancar nu este posibila, intrucat acesta constituie principalul finantator al proiectelor mari. Revenind la activitatea proprie, trebuie mentionat ca, pentru a asigura o continuitate optima a afacerii, am procedat la anumite reduceri de costuri, fapt care s-a concretizat prin concentrarea preponderenta a atentiei catre centrele de profit. De asemenea, am optat pentru consolidarea fortei de vanzari, incercand sa angajam o serie de profesionisti care sa eficientizeze procesul de comercializare. O ultima masura a fost aceea de limitare a investitiilor pe termen scurt, singurele actiuni de marketing actuale fiind legate de elaborarea unor materiale publicitare", a declarat George Maier, director de marketing al societatii. Informatii suplimentare, la www.citadinia.com (O.V.S.)
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left