Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 25 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUKONIGSTAHL anunta vanzari de 21,5 milioane euro si livrari la 400 de proiecte
ALUKONIGSTAHL anunta vanzari de 21,5 milioane euro si livrari la 400 de proiecte
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 07 Apr 2021 06:10
In 2020, cifra de afaceri a companiei Alukonigstahl s-a situat la 21,5 milioane de euro, in scadere fata de anul precedent, ca urmare a efectelor crizei sanitare asupra economiei. Totusi, firma a livrat sisteme pentru mai mult de 400 de proiecte, dintre care se remarca U Center, Offices Jiului 8, Millo Offices din Bucuresti, sediul central al Bancii Transilvania din Cluj-Napoca, cladirea de birouri Continental Timisoara, Globalworth Square si Dacia One - Bucuresti. In domeniul rezidential, au fost livrate materiale pentru peste 20.000 de ferestre, instalate la Luxuria Residence , Cloud 9 Residence, Sea On si Lake On, Neo Residence Timpuri Noi, Nordis Mamaia si Bucuresti, Banat Art of Living Timisoara, Wings Residence etc. De asemenea, Alukonigstahl a furnizat usi vitrate rezistente la foc la diverse cladiri de birouri si la complexul sportiv Sepsi OSK, din Sfantu Gheorghe. Din categoria lucrarilor deosebite, se remarca ferestrele cu arcada de la biserica Domnita Balasa, din Bucuresti, realizate din profile de otel Janisol Arte, care, desi sunt foarte suple, cu o latime vizibila de numai 40 mm, sunt foarte rezistente si fiabile. Geo Bostan, director de vanzari in cadrul Alukönigstahl Romania, a declarat ca „anul trecut a adus schimbari in toate domeniile, inclusiv in industria constructiilor. A trebuit sa ne adaptam la noile conditii, modificand procesele de lucru in consecinta. Chiar daca in primele momente ale carantinei am intampinat probleme de aprovizionare, acestea au fost depasite rapid, iar livrarile au continuat in ritm sustinut. Desi activitatea se desfasoara inclusiv in prezent in sistem hibrid, iar angajatii din birouri lucreaza si de la domiciliu, echipele de vanzari si consultanta si-au continuat activitatea pe teren, respectand noile norme de siguranta. Ca o veritabila echipa, am identificat intotdeauna solutii eficiente la toate provocarile aparute. In conditiile in care unele proiecte mari de birouri au fost amanate, am avut totusi de lucru. Solutiile propuse de noi au convins investitori din alte domenii, de pilda, sporind semnificativ numarul de lucrari de pe segmentul rezidential. Chiar si in conditiile pandemiei, programul de pregatire a partenerilor - Academia Alukönigstahl - a continuat in forma digitala, iar webinar-ele au fost apreciate de partenerii care au acum posibilitatea sa revada inregistrarile oricand au nevoie si pot, astfel, sa aprofundeze subiectele care ii intereseaza. Pentru 2021, an in care ar fi trebuit sa se desfasoare manifestarea expozitionala Bau, de la München, ce prilejuieste permanent lansari de produse, am construit o platforma online, prin care prezentam publicului noutatile partenerilor nostri, Schüco, Jansen si Warema, pe parcursul intregului an. Solutiile promovate de Schüco sunt grupate pe trei teme (sanatate, constructii inteligente si constructii sigure), raspunzand cerintelor cladirilor care se construiesc astazi, pentru a rezista in viitor. Sunt acoperite subiecte importante de interes general, incepand de la calitatea vietii, asigurata in incaperi cu aer curat si izolare fonica performanta, continuand cu confortul asigurat de integrarea elementelor mobile in managementul computerizat al cladirilor si terminand cu solutii pentru cresterea eficientei proceselor de fabricatie si calitatii produselor finite. In ceea ce priveste viitorul, proiectul demarat in 2020 pentru imbunatatirea lantului logistic continua si anul acesta. Am investit in restructurarea depozitului, a fluxurilor de lucru, pentru un plus de operativitate si in platforma digitala pe care fiecare client isi poate urmari comenzile si termele de livrare. Totodata, am fost primii furnizori de sisteme care am avut documentatia online, inca din urma cu opt ani. In prezent dispunem de platforma AKS Connect, care faciliteaza clientilor accesul la informatii operative, legate de stocuri, comenzi, termene de livrare. Avem solutii digitale inclusiv pentru atelierele de productie, cum ar fi Fabrication Data Center, disponibil si in varianta mobila, care se dovedeste deja a fi un instrument extrem de util”.
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left