Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - CHERUBINI vine in sprijinul partenerilor cu un raport optim calitate-pret
CHERUBINI vine in sprijinul partenerilor cu un raport optim calitate-pret
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 03 Sep 2021 06:22
Silviu Chirmus, Business Area Manager Cherubini, a aratat recent ca "portofoliul nostru de produse este impartit in doua segmente principale - si anume unul care genereaza 45% din cifra de afaceri totala si cuprinde solutii de actionare manuala a sistemelor de umbrire (rulouri, copertine, pereti de vant si jaluzele venetiene), iar celalalt, reprezentand diferenta de 55%, ce contine solutii pentru actionarea electrica a sistemelor de protectie solara, mai exact motoare tubulare si dispozitive de comanda pentru actionarea acestora. Procesul de distributie pe piata locala se desfasoara exclusiv printr-o retea de parteneri, in general firme afaceri de familie, deoarece in acest caz, exista o probabilitate foarte ridicata de a avea un sistem similar de valori, precum si o viziune comuna privind modalitatea de creare a unui parteneriat benefic pentru ambele parti. Obiectivul nostru principal este de a veni in ajutorul producatorilor locali, cu un raport optim calitate-pret, care sa ii ajute in cresterea competitivitatii lor atat pe piata interna cat si pe cea externa, atat de necesara in noul climat economic. Cifra de afaceri in 2020 a avut o evolutie optima, inregistrand o crestere de 15% fata de anul anterior, ceea ce ne-a permis sa atingem pragul de 40 milioane de euro, lucru datorat in principal flexibilitatii companiei, ce a facut posibila adaptarea rapida la noile conditii de piata, asigurand capacitatea de a livra in timp util si totodata de a lansa noi solutii, adaptate in concordanta cu cerintele partenerilor. Spre exemplu, anul acesta vom lansa o noua gama de motoare pentru rulouri (OPEN ZRX), copertine (ORA ZRX) si rolete (REBIS ZRX), care vor avea incorporata si tehnologia Z-Wave, ceea ce va face posibila integrarea lor in aproape orice sistem de casa inteligenta care foloseste acest protocol de comunicatii wireless. Acesta este utilizat, in principal, pentru automatizarea caselor si este compatibil cu 3.000 de dispozitive inteligente ce permit controlul de la distanta, prin intermediul aplicatiei proprii Metahome, ori a dispozitivelor inteligente Google Home sau Amazon Alexa, a sistemelor de umbrire, climatizare, iluminat, audio si video etc. In ceea ce priveste dinamica anului curent, suntem in crestere cu 30% fata de perioada similara din 2020 si estimam ca la finalul exercitiului financiar ne vom atinge dezideratul propus: 50 milioane de euro (crestere de 25%). Aceasta depinde insa si de capacitatea furnizorilor de materie prima de a-si respecta termenele de livrare asumate. Trebuie subliniat ca actuala criza sanitara a fortat majoritatea companiilor sa accelereze procesul de digitalizare, mai ales in ceea ce priveste folosirea solutiilor de tip «smart working» care vizeaza mobilitatea, sistemele de colaborare inteligenta, solutiile de comunicatii unificate si aplicatiile care folosesc tehnologia cloud. Ca urmare, am decis integrarea unui nou sistem ERP, ce faciliteaza conectarea si utilizarea de catre angajatii companiei in conditii de siguranta, indiferent de loc si ora, a documentelor, prezentarilor sau propunerilor de afaceri. De asemenea, am decis implementarea unui nou server la sediul companiei pentru conectarea tuturor sucursalelor si am adaptat intregul ciclu de productie la cerintele noii revolutii industriale 4.0, rezultand un sistem integrat de echipamente, masini, angajati, dispozitive mobile si sisteme IT. Desigur, provocarile nu lipsesc. In prezent, suntem in situatia in care costurile de productie si transport sunt intr-o ascensiune continua, iar la acestea se mai adauga si problema disponibilitatii materiei prime la nivel international. Ne asteptam ca acest context sa persiste in viitorul apropiat si de aceea vom fi nevoiti sa actualizam lista de preturi, printr-o crestere medie de 10% care va fi implementata in doua etape si anume, prima in toamna acestui an, iar cea de a doua la inceputul anului viitor".
 
 
SISECAM
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left