Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
17 Iul 2013 16:37
|
 Principalul obiectiv de dezvoltare stabilit anul acesta in cadrul companiei Hilve, din Cluj-Napoca, este reprezentat de promovarea gamei de usi compozite, care, pentru ca reprezinta o categorie premium, are nevoie de o popularizare speciala, intrucat pe piata sunt solicitate preponderent modele economice. Potrivit declaratiilor managerilor firmei, cererea pe segmentul usilor se inscrie pe un trend descendent, ca urmare a lipsei de lichiditati din randul beneficiarilor si a competitiei exercitate de unii producatori locali, care realizeaza exclusiv modele economice. Totodata, pentru a face fata efectelor negative ale concurentei, societatea a lansat anul acesta o gama de produse cu un raport optim calitate-pret, in oferta generala ponderea in vanzari (cu 80%) fiind detinuta de comercializarea panelurilor decorative din PVC si a celor termoizolante, toate sortimentele fiind realizate in Marea Britanie. „Pentru 2013, ne-am propus, de asemenea, sa aplicam masuri de stabilizare a activitatii si sa ne mentinem incasarile la nivelul consemnat in 2012, cu atat mai mult cu cat, in primul semestru, am inregistrat un regres de aproximativ 10% al vanzarilor. Cele mai numeroase comenzi s-au concentrat in zonele Transilvaniei si Moldovei, livrarile proprii efectuandu-se la nivel national. Asiguram beneficiarilor si o serie de servicii complementare, dintre care se remarca unul disponibil online, respectiv un modul special de configurare, care le permite clientilor sa isi formeze o imagine despre cum se pot personaliza modelele disponibile in oferta noastra”, a declarat Horatiu Stoenescu, director general al Hilve. Informatii suplimentare, la www.hilve.ro
|