Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 31 Mai 2025
 
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HYDRO anunta o majorare cu 20% a vanzarilor pentru primele trei luni ale anului
HYDRO anunta o majorare cu 20% a vanzarilor pentru primele trei luni ale anului
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 30 Mai 2025 06:00
Gigantul norvegian Hydro a anuntat pentru primul trimestru al anului 2025 rezultate solide in sectorul upstream, in contextul unei incertitudini comerciale globale pronuntate. Cifra de afaceri a totalizat 57,094 miliarde coroane norvegiene – NOK (aproximativ 4,9 miliarde euro), ceea ce reprezinta o ajustare pozitiva de 20% fata de perioada corespunzatoare a anului precedent. Veniturile EBITDA au fost de 9,516 miliarde NOK, in crestere fata de 5,411 milioane NOK in perioada de referinta. Rezultatele au crescut datorita preturilor mai ridicate ale aluminei si aluminiului all-in, precum si efectelor valutare pozitive. Acestea au fost partial compensate de costurile mai ridicate ale materiilor prime, volumele si marjele mai mici ale sectorului de extrudare. De asemenea, scaderea livrarilor de alumina si costurile fixe mai ridicate ce a dus la un indicator RoaCE ajustat de 10,7% in ultimele douasprezece luni si un flux de numerar disponibil de 1,3 miliarde NOK. Perspectivele pentru divizia de extrudare in 2025 sunt in scadere pe niste piete marcate de incertitudine, iar modificarea portofoliului va fi probabil necesara pentru reducerea costurilor. Conducerea Hydro a afirmat ca grupul a reusit rezultate solide in primul trimestru din acest an, iar intr-o lume mai imprevizibila, modelul de afaceri integrat si pozitia puternica in ceea ce priveste costurile fac ca societatea sa fie mai rezistenta si mai bine pozitionata pentru a genera valoare pe termen lung. In ceea ce priveste politica comerciala a SUA, aceasta a ramas dinamica in ultimele luni. In prezent, taxe de 25% se aplica acum unei game mai largi de importuri, inclusiv otel, aluminiu si produse auto. Expunerea Hydro la tarifele pentru aluminiu este limitata datorita aprovizionarii interne extinse si preturilor de transfer, cu riscuri transfrontaliere minore. Hydro Extrusions si Aluminium Metal mentin fiecare o cota de piata medie de 15 - 20% in segmentele lor principale din industria europeana, ceea ce duce la o expunere directa limitata la potentialele tarife din SUA. Hydro monitorizeaza indeaproape incertitudinea economica si riscul scaderii cererii si ramane concentrata pe asigurarea unui acces stabil la piata UE pentru operatiunile sale din Norvegia, optimizand in acelasi timp lantul valoric de productie din SUA, Mexic si Canada. Eforturile de atenuare sunt in curs de desfasurare, compania adaptandu-se activ la dinamismul pietei globale.
 
rehau
REYNAERS
ABONARE REVISTE
TSV
RT 2025
Aluplast
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza

TAMPLARIE ALUMINIU TAMPLARIE ALUMINIU PERETI CORTINA TERMOPAN SALAMANDER