Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - NSG: Vanzari optime de sticla arhitecturala in Europa
NSG: Vanzari optime de sticla arhitecturala in Europa
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 29 Iul 2016 18:35
Pentru corporatia nipona implicata in domeniul vitrajelor NSG Group, care coordoneaza activitatea Pilkington, intervalul 1 aprilie - 30 iunie 2016 (respectiv, primul trimestru din actualul exercitiu financiar, ce se finalizeaza in 2017) a reprezentat o perioada ce a presupus imbunatatirea perspectivelor din Europa si continuarea performantei operationale deosebite in America de Nord si de Sud, respectiv in Asia de Sud-Est, trend contracarat intrucatva de conditiile dificile ale pietei japoneze.
„In intervalul de referinta, profitul comercial a fost superior celui din intervalul similar al anului fiscal anterior. Totodata, in contextul actual, prognoza aferenta exercitiului financiar 2016-2017 nu se modifica, luand o considerare o scadere a incasarilor, la 620 miliarde yeni (JPY) sau 6,03 miliarde USD, fata de 629,2 miliarde JPY (6,12 miliarde USD) cat am consemnat in 2015-2016, precum si un profit operational de 31 miliarde yeni (301,5 milioane USD, comparativ cu 188,7 milioane USD consemnate anterior). Practic, trebuie avut in vedere ca, intre lunile aprilie si iunie 2016, cifra de afaceri s-a situat la 150,5 miliarde yeni (1,46 miliarde USD), in scadere fata de cele 162,1 miliarde JPY (1,58 miliarde USD) din aceeasi perioada a exercitiului fiscal trecut”, a declarat directorul financiar al NSG Group, Kenichi Morooka.
Din punct de vedere al structurii afacerilor, pe segmentul vitrajelor arhitecturale din Europa (care continua sa reprezinte 15% din rulajul mentionat anterior) s-a constatat o crestere cantitativa a vanzarilor si pretului, ca urmare a sporirii cererii. Profitabilitatea NSG a continuat sa se majoreze, pe fondul cotatiei mai scazute a energiei, iar in domeniul geamurilor auto, de asemenea, livrarile din Europa s-au majorat cantitativ. In Japonia (cu 10% din total), livrarile de sticla pentru aplicatii arhitecturale au fost deficitare, conditiile pietei fiind de asa natura incat a fost posibila o depreciere a comenzilor in cazul proiectelor rezidentiale si comerciale, iar in America de Nord acest segment se afla intr-o dezvoltare continua, cu o performanta robusta, mai ales pentru sortimentele cu valoare adaugata mare, chiar daca a avut o contributie de numai 6% la vanzarile de 150,5 miliarde JPY din perioada de referinta. In fine, in restul lumii, se constata ca nivelul cererii s-a imbunatatit in America de Sud, iar in Asia de Sud-Est comenzile au continuat sa se majoreze, ceea ce a facut ca rezultatele sa fie mai bune si sa se situeze la 9% din rulajul total.
La randul sau, Mark Lyons, director financiar al corporatiei, a explicat ca, pentru toate grupele de produse, NSG consemneaza vanzari cu precadere in Europa (40% din cele 1,46 miliarde USD aferente primului trimestru al anului fiscal in curs), urmand cele din Japonia (23%), America de Nord (21%) si restul lumii (16%).  
In intervalul urmator NSG si-a stabilit o alta viziune strategica, urmarind consolidarea operatiunilor comerciale cu sticla arhitecturala si vitraje auto, prin asigurarea unor produse si servicii cu valoare adaugata mare. In plus, in ceea ce priveste sticla tehnica, al carui aport la incasarile totale ale grupului se plaseaza la 8%, se doreste focalizarea atentiei asupra pietelor avansate, concomitent cu alocarea unor resurse suplimentare de management, in functie de prioritati.
***
In Romania, activitatea Pilkington pe segmentul arhitectural este coordonata din Polonia (Pilkington Polska), Bulgaria (prin distribuitorul Lasry Glass) si Marea Britanie (departamentul de export al Pilkington Group Ltd). In schimb, sectia de vitraje auto este reprezentata in mod direct prin Pilkington Automotive Romania SA (cu 142 de angajati) care, potrivit celor mai recente date oficiale, in 2015, a raportat o cifra neta de afaceri al carei cuantum a depasit 34,79 milioane de lei, iar in 2014 a consemnat 31,75 milioane de lei, in timp ce in 2013 societatea - cu sediul in Cluj-Napoca - a consemnat incasari de 30,55 milioane de lei. Totodata, la data de 1 septembrie 2014, la Ministerul Finantelor Publice a fost inregistrata compania activa Pilkington International, cu sediul in municipiul Bucuresti, care nu a depus deocamdata niciun raport financiar, nefiind luata momentan in evidenta ca platitor de impozit pe profit, de accize si TVA, insa din 2 septembrie 2014 achita contributiile specifice datorate statului (CAS, impozit pe veniturile salariale, contributii pentru asigurari de sanatate etc.). Cea mai recenta declaratie a acestui din urma agent economic a fost depusa la 20 octombrie 2015, ceea ce atesta faptul ca, deocamdata, firma este activa. Informatii suplimentare, la www.nsg.com
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left