Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SOMFY Romania & Moldova vizeaza consolidarea si dezvoltarea afacerilor
SOMFY Romania & Moldova vizeaza consolidarea si dezvoltarea afacerilor
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Iul 2021 06:10
Reprezentanta autohtona a grupului francez Somfy a inregistrat in 2020 vanzari peste asteptari, acestea atingand valoarea de 2.8 milioane euro, in crestere cu 30% comparativ cu exercitiul financiar anterior. Accelerarea vanzarilor din al doilea semestru al anului 2020 pentru principalele categorii de produse - sistemele de motorizare si automatizare pentru rulouri, perdelele si copertinele - precum si reducerea unor zone de cost, ca raspuns la criza sanitara, au adus o crestere semnificativa a rezultatului operational pentru anul financiar trecut, atat pe plan local cat si international. In ceea ce priveste previziunile financiare pentru 2021, Vlad Rovo, managerul Somfy Romania & Moldova, estimeaza un ritm de crestere comparabil cu cel din 2020.  Principalul obiectiv pentru anul 2021 al echipei de 10 persoane pe care o coordoneaza este acela de a dezvolta la nivel local portofoliul de produse al grupului francez si de a promova cea mai completa platforma pentru „Casa Conectata” de pe piata, in urma lansarii programului „So Open”, care inglobeaza cele mai utilizate protocoale de comunicatie radio si integreaza peste 1.000 de produse de la 20 de marci partenere.
- Care sunt principalele categorii de produse incluse in portofoliul Somfy Romania?
- Somfy comercializeaza pe piata din Romania toate solutiile disponibile la nivel de grup, portofoliul firmei incluzand de la motoare pentru actionarea echipamentelor de umbrire exterioara (rulouri, jaluzele venetiene exterioare, copertine, pergole) si interioara (perdele, draperii, jaluzele), sisteme de motorizare pentru acces (bariere, porti si usi de garaj, videointerfoane), sisteme de securitate (alarme si camere de supraveghere video), pana la solutii complexe pentru case inteligente si sisteme avansate de control al echipamentelor de umbrire pentru cladiri comerciale. Cea mai mare pondere in vanzari (de peste 50%) o au solutiile de automatizare pentru sistemele de umbrire de exterior - rulouri, copertine si pergole -, a caror livrare se mentine constanta pe tot parcursul anului. Insa, in comparatie cu perioada de dinaintea pandemiei, am inregistrat cereri in crestere si pentru motorizarea produselor de umbrire pentru interior, ceea ce a dus la dublarea afacerilor pe acest segment (pana la nivelul de 10% din cifra de afaceri) si la clarificarea noilor cerinte ale consumatorilor. Pe langa principalele categorii de produse din portofoliu, enumerate anterior, business-ul Somfy Romania este completat, in proportii egale, de segmentul de acces rezidential (usi de garaj si porti de acces), sistemele de securitate (am inregistrat o crestere pe segmentul videointerfoanelor si cel al camerelor de supraveghere) si solutiile de control al „casei inteligente”. Astfel, aceasta gama de produse ne permite sa venim in intampinarea cerintelor utilizatorilor pentru siguranta, eficienta energetica si confort, ca furnizor de solutii de automatizare si control al sistemelor de umbrire, deschidere si inchidere, precum si ca furnizor important de solutii integrate pentru digitalizarea acestora.
- Care sunt cele mai noi cerinte ale utilizatorilor produselor pe care le comercializati?
- Conform analizelor noastre interne, utilizatorii si-au indreptat atentia si cerintele tot mai mult catre produsele din segmentul premium, care pot fi integrate si interconectate in universul „casei inteligente”, avand capacitatea sa gestioneze locuinta in mod centralizat. Cererea din zona premium vine ca o consecinta a noilor nevoi de consum, in contextul in care tot mai multe persoane au petrecut mai mult timp in interior in ultimul an.
Pentru Somfy, primul impact s-a observat in dublarea vanzarilor de sisteme de tip „smart home”, urmat de cererea crescuta de sisteme de motorizare pentru copertine si pergole, dar si de sisteme automatizate pentru umbrirea de interior.
- Ce noi produse si servicii ati lansat in ultima perioada sau intentionati sa le lansati pe piata?
- Pentru a sustine noile cereri, am extins gama de motorizari pentru umbrirea interioara cu solutii WireFree, alimentate cu baterie reincarcabila, ideale pentru spatiile in care nu exista surse de electricitate in zona ferestrelor. In plus, am completat, la 1 decembrie 2020, lista de servicii compatibile, solutiile conectate Somfy devenind compatibile si cu Apple Home Kit si, prin urmare, cu principalele platforme de control vocal si servicii de pe piata „smart home”. Intrucat „casa smart” devine o realitate tot mai prezenta, Somfy a lansat, la nivel international, un nou produs revolutionar pentru acest domeniu de activitate, care va fi disponibil si pe piata din Romania, in a doua parte a anului 2021. Este vorba de un nou ecosistem cu un control inteligent complet, care aduce si mai multa personalizare, simplificare si nivel sporit de confort pentru momentele petrecute acasa.
- Cum ati descrie strategia de afaceri implementata in 2021?
- Strategia implementata la nivel local consta in consolidarea si dezvoltarea business-ul Somfy si in Romania. Mergem in directia digitalizarii activitatii si a pozitionarii ca operator de referinta in domeniul „locuintei inteligente”. In acest sens, toate eforturile si investitiile au fost concentrate atat pe partea de inovare (vom lansa nu doar pentru utilizatori un produs revolutionar dedicat „casei inteligente”, ci si o serie de servicii pentru profesionisti, pentru a face conectivitatea accesibila tuturor; precum si pentru a forma „know-how” local in gestionarea proiectelor de automatizare). Cele mai recente investitii locale constau in extinderea punctului de lucru din Bucuresti si a depozitului logistic din Brasov, implementarea unei noi solutii ERP (Enterprise Resource Planning) si a unei noi solutii CRM (Customer Relationship Management), precum si in extinderea echipei de profesionisti, pentru a raspunde eficient solicitarilor venite de la parteneri.
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left