Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - EURO-Fereastra (Alusystem): Comunicarea este instrumentul cel mai important!
EURO-Fereastra (Alusystem): Comunicarea este instrumentul cel mai important!
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 30 Iun 2020 05:27
Razvan Gabriel Popa, director executiv Alusystem: „Cred foarte mult in adaptabilitate. In aceasta perioada, nimeni nu poate formula o reteta a succesului, astfel incat pe primul plan ramane capacitatea liderilor de a se adapta noilor conditii de lucru, experienta managerilor ramanand pe locul al doilea. Paradoxal, consider ca pandemia Covid-19 ne prinde bine. La momentul actual, pe piata exista bani, fluxurile financiare fiind obturate doar de teama de a folosi resursele respective. De aceea, este foarte probabil ca forma actualei crize sa fie V, in sensul ca panta de revenire dupa finalizarea actiunii factorilor perturbatori sa fie mult mai abrupta decat cea care s-a consemnat dupa criza din 2008. Desigur, acestea sunt doar supozitii, la momentul de fata certitudini cu privire la ceea ce se va intampla neavand nimeni. In ultima perioada, comunicarea a fost esentiala atat pe relatia cu cel mai important activ al nostru – oamenii, cat si cu partenerii de afaceri – furnizorii si beneficiarii. Imediat dupa inceperea crizei, au urmat doua saptamani de confuzie, dupa care a devenit clar ca doar printr-o reactie rapida si prin actiuni ferme lucrurile pot merge mai departe. Probabil ca o masura bine venita a fost aceea de asigurare a continuitatii operationale, iar instrumentul de baza utilizat a fost tocmai buna comunicare, care s-a realizat la frecvente foarte ridicate, tocmai din cauza lipsei de predictibiltiate. La acesta s-a adaugat mesajul de pastrare a calmului, adresat intregii piete. Specialistii McKenzie afirma ca intr-o criza atentia trebuie concentrata in cinci directii prioritare: forta de munca, lanturile de aprovizonare, clientii, fluxul de numerar si angajatii. Asta am facut si noi, reusind astfel sa depasim provocarile pe care le-am intampinat”.
 
SISECAM
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left