Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 11 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - IZOTEC GROUP si-a propus pentru 2021 extinderea pe noi segmente de piata
IZOTEC GROUP si-a propus pentru 2021 extinderea pe noi segmente de piata
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 24 Feb 2021 06:10
In opinia lui Ciprian Chelariu, administratorul Izotec Group, domeniul tamplariei termoizolante se afla intr-o continua transformare, fiind in acelasi timp mai flexibil in adaptarea rapida la noile cerinte economice. „Exista un interes tot mai mare din partea colaboratorilor pentru utilizarea solutiilor inteligente de prezentare a produselor. Ne vom concentra in continuare pe testarea si implementarea celor mai bune aplicatii/platforme care sa ne sustina in acest proces de continua adaptare. Chiar daca unele dintre aceste aplicatii nu se vor potrivi 100% cu planurile noastre, vom castiga cel putin experienta si vom identifica mai usor in viitor ce anume ne dorim sa imbunatatim prin folosirea acestor tehnologii. Ne vom concentra eforturile de marketing tot mai mult in domeniul online, pentru a mentine constant legatura cu orice potential client, interesat de performantele tamplariei de calitate fabricate sub marca Izotec. Vom continua procesul de instruire si educare a pietei prin realizarea si furnizarea de informatii si materiale cat mai usor de inteles de catre oricine. Criza sanitara a adus toate firmele din domeniu in situatia de a se concentra tot mai mult pe planurile si obiectivele pe termen scurt si de a gasi solutii rapide pentru ajustarea din mers a acestora. In ceea ce ne priveste, avem totusi planuri pe termen mediu si lung, insa trebuie spus ca acestea necesita o actualizare permanenta, in functie de evolutia mediului extern. Directia spre care ne indreptam in acest moment - si vom continua sa o facem - este data de managementul prin obiective si rezultate-cheie stabilite la toate nivelurile si departamentele companiei. In acest mod, angajatii inteleg mai bine care este directia firmei, ce pot face ei pentru a contribui la planul general si cum se pot focaliza pe atingerea rezultatelor specifice. Mai mult ca oricand, este nevoie sa mentinem oamenii responsabili saptamana de saptamana si luna de luna - si consideram ca aceasta este calea de reusita in aceste vremuri extrem de instabile. Anul 2020 a fost grav afectat de pandemie, rezultatele financiare reflectand acest lucru, asa ca indicatorii de performanta pe care ne-am concentrat au urmarit in principal cresterea vanzarilor la gama de produse premium. Astfel, am reusit sa depasim performantele inregistrate in 2019, intrucat 50% din tamplaria termoizolanta Izotec vanduta in 2020 a facut parte din gamele premium. In acelasi timp, aproximativ 25% dintre ferestrele vandute in 2020 au fost incluse in gama premium nou-lansata IzoElite Dynamic, cu care am dorit mai ales sa oferim sprijin comunitatii partenerilor Izotec. Am avut, de asemenea, permanent in vedere cresterea productivitatii muncii. Ne-am axat pe imbunatatirea performantei la locul de munca pentru fiecare angajat si pe mentinerea in formula cat mai completa a tuturor echipelor din cadrul companiei. Reducerea semnificativa a numarului de angajati nu a fost o solutie pe care sa o luam in calcul, astfel incat am cautat alternative viabile pentru a asigura tuturor colegilor un loc de munca sigur si stabil. Nu in ultimul rand, am avut in vedere mentinerea calitatii materiilor prime folosite, desi, la nivel mondial, au inceput sa apara scumpiri ale acesteia. In 2021, principalele directii pe care le vom urmari vor consta in lansarea de noi game de produse si imbunatatirea celor curente, precum si in cresterea productivitatii muncii la fabrica proprie. In acelasi timp, vom avea in vedere identificarea de noi mijloace de comunicare si mentinere a interesului potentialilor clienti, optimizarea campaniilor online de conectare cu potentiali beneficiari, precum si continuarea procesului de informare si educare a pietei cu privire la performantele tamplariei premium Izotec. Totodata, ne propunem ca anul acesta sa ne extindem pe noi piete interne si externe”.
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left