Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - NOU: Crestere de 22% a incasarilor din productia de tamplarie termoizolanta
NOU: Crestere de 22% a incasarilor din productia de tamplarie termoizolanta
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 30 Iun 2016 16:44
A aparut noua versiune a listei de firme, care contine 993 de companii specializate in productia de tamplarie termoizolanta, precum si 59 de firme implicate in montaj, respectiv 102 fabricanti de vitraje, ceea ce inseamna ca, fata de documentul precedent elaborat de departamentul de analiza al revistei Fereastra, au intervenit modificari semnificative in structura pietei. Practic, reprezentantii a circa 162 de societati incluse in lista (fata de 105 in documentul anterior) au intrat in insolventa (reorganizare judiciara), au parcurs proceduri de dizolvare cu lichidare (radiere) ori au dat faliment sau, cum este cazul a 27 de agenti economici, au renuntat la activitatile de productie ori de montaj, indreptandu-se spre alte segmente de piata, mai profitabile. Totusi, consultand datele agregate de Oficiul National al Registrului Comertului, rezulta ca,  in contextul in care numarul de firme de constructii nou-infiintate in ultimele 12 luni s-a plasat la 9.294 de societati (+22,55% fata de cele 7.584 de societati specializate din 2014), o parte dintre acestea ar putea fi companii din sectorul de ferestre. Analizand veniturile societatilor respondente, implicate in productie, in anul 2015 s-a remarcat o crestere cu +22%, fata de 2014, cand acestea au inregistrat o majorare de +6% a cifrei de afaceri totale. Aceasta situatie survine dupa un regres usor, dar succesiv, in 2013 si 2012 (de cate -1%), respectiv dupa o crestere semnificativa in 2011 (+16%), insa in primul an de recesiune s-a constatat o scadere mai pronuntata (-22%), de la nivelul referential din 2008, iar in 2010 s-a remarcat o stabilizare (0%), in acel moment veniturile firmelor respective plasandu-se la pragul minim al perioadei analizate. In acest context - spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre si fatade - companiile din bransa au reusit sa recupereze in totalitate pierderile din perioada crizei economice, existand chiar un surplus de +14,47%, rezultat prin compararea cifrei de afaceri din 2015 cu pragul de referinta din 2008. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori fiind implicati in diverse alte sectoare din domeniul constructiilor, cum ar fi, de exemplu, furnizarea de mobilier, elemente vitrate si panouri solare, executia de hale pe structura metalica, a unor lucrari de antreprenoriat, distributia de profile, paneluri pentru usi,  accesorii, usi de garaj, instalatii termice, peleti etc.
Montatorii consemneaza o situatie diferita
Spre deosebire de omologii lor din productie, in ceea ce-i priveste pe montatori, cifra de afaceri a celor 59 de companii s-a majorat, anul trecut, cu +14%, dupa o scadere de -14% in 2014, iar in 2013 a fost constatata o crestere de +3%. Totodata, nivelul raportat in primul an de recesiune este cu -10% mai redus in comparatie cu 2008 si, spre deosebire de fabricantii de tamplarie, montatorii au consemnat in 2010 un salt de +10% al incasarilor si inca o crestere in 2011, evaluata la +37%. Totusi, dupa aceste fluctuatii, pentru a-si echivala veniturile, montatorii de tamplarie termoizolanta ar mai trebui sa recupereze o cota relativ importanta, deoarece incasarile din 2015, comparate cu nivelul din 2008, indica un decalaj de -10,99%. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei producatorilor de tamplarie termoizolanta, dintre care se disting urmatoarele categorii: numarul de angajati si vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 si 2015 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul efectiv de activitate (tamplarie din PVC, tamplarie din aluminiu si pereti cortina, tamplarie din lemn stratificat, altele), sistemele de profile si de feronerie (marci) utilizate in procesul de fabricatie, furnizorii de geam termoizolant, operatiunile de export si diverse alte informatii suplimentare. Pentru mai multe detalii, click aici!
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left