Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 26 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - PARTENER PROMPT: Strategia de afaceri se axeaza pe contractarea de noi lucrari
PARTENER PROMPT: Strategia de afaceri se axeaza pe contractarea de noi lucrari
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Sep 2013 17:23
Proiectele finantate din fonduri private au adus in 2013 cele mai numeroase comenzi pentru producatorul de tamplarie termoizolanta Partener Prompt, din judetul Olt, in acelasi timp fiind efectuate livrari si la obiective publice. Astfel, s-au furnizat preponderent ansambluri din PVC, dar si segmentul aluminiului a avut o evolutie destul de buna anul acesta, cu precadere in ceea ce priveste lucrarile bazate pe fonduri structurale. Cele mai semnificative proiecte derulate anul acesta pe plan national au fost reprezentate de benzinariile Petrom din partea de vest a tarii si de o lucrare de interes public din Covasna, unde au fost livrate usi din aluminiu. Aria de distributie a firmei se axeaza cu precadere pe  zona de vest a Romaniei, prin intermediul singurului depozit operational in Slatioara. Totusi, anul acesta, comenzi semnificative au fost indeplinite si in Capitala si judetul Teleorman (Alexandria). In cele ce urmeaza, Constantin Bastanga, directorul general al firmei, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
 
-Ce strategie manageriala va aplica firma dumneavoastra in perioada urmatoare?
-Pe termen scurt, avem in vedere sa initiem operatiuni constante de distributie la export, in trecut fiind derulate livrari sporadice in Franta. Totodata, pentru 2014 ne-am propus sa ne axam pe identificarea de noi proiecte, inclusiv prin participarea la cat mai multe licitatii. Pana la finalul exercitiului financiar in curs urmarim contractarea unui numar cat mai mare de comenzi si stabilizarea afacerii, fara efectuarea de investitii. Totodata, consideram ca se va observa si o mentinere a incasarilor la nivelul inregistrat in 2012, cu atat mai mult cu cat, in primul semestru a.c., a fost inregistrata o scadere a vanzarilor.
 
-Care este trendul specific segmentului propriu de activitate?
-Pe segmentul propriu de activitate cererea este in scadere, iar numarul de proiecte se inscrie pe un trend descendent. In acelasi timp, pe termen scurt nu se intrevad schimbari in bine, cele mai semnificative dificultati constand in lipsa de lichiditati cauzata de criza economica.
 
-Cum caracterizati activitatile de productie care se deruleaza in cadrul companiei?
-Realizam tamplarie din aluminiu (cu o pondere de 30% din vanzari), ansambluri din PVC (30%) si geam termoizolant (inclusiv pentru terti). Totodata efectuam lucrari de placare cu materiale compozite (30%) si fabricam alte tipuri de produse, precum glafuri, trepte din marmura etc. Printre furnizorii nostri se afla firmele Alumil Rom Industry, Delta Aluminiu, Gealan, Maco, Saint-Gobain si Guardian. Anul acesta, intrucat tendinta beneficiarilor este de a se axa catre achizitia de modele economice, am luat decizia de a ne implica in executia de ansambluri din PVC cu profile din PVC marca Wintech, din gama economica. In domeniul realizarii de usi/ferestre, dispunem de o capacitate de productie de 100 unitati/zi, pe care in acest moment o exploatam in proportie de 40%.
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left