Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - SN DECO GROUP: Vanzari de 12 milioane de lei, inregistrate in 2017
SN DECO GROUP: Vanzari de 12 milioane de lei, inregistrate in 2017
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 31 Aug 2018 06:10
Compania SN Deco Group si-a stabilit, pentru anul in curs, un obiectiv ambitios de crestere cu 30% a cifrei de afaceri, in raport cu valoarea de aproximativ 12 milioane de lei inregistrata in 2017 (+20% fata de 2016). Obiectivul este - dupa cum precizeaza Alexandru Vaida, director comercial al companiei - unul realist, luand in considerare vanzarile de opt milioane de lei inregistrate deja in primul semestru al acestui an. In vederea indeplinirii dezideratului respectiv, conducerea firmei a luat decizia sa abordeze trei arii de dezvoltare - si anume sa extinda capacitatea de productie (prin achizitia unei noi linii tehnologice), sa majoreze echipa de vanzari/aparatul tehnic si sa consolideze imaginea companiei, prin crearea unei marci noi.
- Ce alte obiective de dezvoltare include strategia de afaceri pe care ati implementat-o anul acesta?
- Ne-am propus, de asemenea, sa crestem gradul de expansiune pe piata si sa optimizam calitatea procesului de vanzare si a actului managerial. In acelasi timp, incepand cu 2017, derulam un program de investitii pentru care am alocat, pana acum, fonduri in valoare de peste un milion de euro. In cadrul acestuia, am achizitionat o noua hala, cu o suprafata de 1.500 mp, pe care am echipat-o cu o noua linie tehnologica automata, marca Elumatec, care ne asigura o capacitate de fabricatie de 200 de ferestre/zi. Ansamblurile termoizolante din PVC pe care le realizam poarta marca Bastion, identitate care, speram noi, ne va individualiza pe piata autohtona si ne va ajuta sa abordam si pietele externe.
- Cum se structureaza oferta de produse si servicii?
- In cadrul grupului propriu de firme, cu capital integral romanesc, exista doua linii de business, respectiv cea de productie a sistemelor de umbrire marca Lariana si cea a tamplariei din PVC. Pentru realizarea tamplariei din PVC, activitate pe care am demarat-o in anul 2004, utilizam repere Profine (inca de la initierea productiei) si Veka (in urma unui parteneriat semnat anul acesta), feronerie Siegenia si geam termoizolant procurat de la producatorul As Glass (Sibiu), un alt colaborator strategic cu care lucram tot de la inceput si care poate oferi orice configuratie de vitraje. Incercam sa le furnizam colaboratorilor ferestre complet echipate cu accesorii, motiv pentru care, anul acesta, vom demara si importul glafurilor Lignodur (Germania). Exploatam capacitatea de productie la nivel maxim si acordam beneficiarilor atat servicii ireprosabile de montaj, cat si post-garantie.
- Detaliati modul in care asigurati distributia.
- Livrarile proprii sunt de tip multimarketing/multicanal si se realizeaza atat direct (prin intermediul fortei proprii de vanzari, active pe plan national, al aparatului tehnic fix, care include cinci showroom-uri, urmand ca in 2018 sa mai inauguram alte cinci si al comenzilor online), cat si indirect (prin dealeri si distribuitori). Totodata, derulam operatiuni de export, in Germania, Austria, Suedia si Italia. 
 
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left