Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - COMPANII: Aplast isi propune vanzari de 30 milioane de euro
COMPANII: Aplast isi propune vanzari de 30 milioane de euro
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 06 Nov 2009 11:30
Pentru compania Aplast, anul 2009 a fost unul de consolidare, cifra de afaceri pastrandu-se in limitele atinse in 2008. "Aceasta inseamna ca, pana la sfarsitul acestui exercitiu financiar, ne propunem atingerea unui volum al vanzarilor in valoare de 30 de milioane de euro. Performanta de a reusi mentinerea stabilitatii firmei intr-o perioada caracterizata prin dezechilibre economice majore si prin diminuari drastice ale activitatii, in special in domeniul constructiilor, a fost posibila datorita numarului mare de parteneri alaturi de care ne derulam operatiunile. De asemenea, un impact vital l-a avut accentuarea puternica a campaniilor de marketing, fapt care ne-a facilitat conturarea unei imagini bune pe piata. O alta actiune deloc de neglijat, care a inceput tot in 2009, a fost reprezentata prin demararea unor parteneriate strategice cu mari companii de tamplarie, ale caror capacitati de productie erau utilizate la un nivel mai redus si care au luat decizia de a fabrica ansambluri pentru Aplast. Cel mai notoriu exemplu in acest sens este constituit de colaborarea cu Far-Est, care ne livreaza ferestre executate cu profile KBE. In acest fel, am reusit sa mentinem in limite acceptabile termenele de livrare catre beneficiari, ceea ce s-a transformat, probabil, intr-un nou avantaj pentru Aplast. De altfel, in continuare vizam extinderea retelelor de distributie, organizate in prezent pe doua segmente: magazine proprii, respectiv dealeri/francize, iar coordonarea integrata a acestui sistem complex constituie o premisa obligatorie pentru continuarea dezvoltarii in acelasi ritm. Recent, am pus in functiune un sistem modern de comenzi online, prin care numai in acest an au fost realizate cateva mii de contracte de valori modice (mai mici de 10.000 de euro fiecare), pe care, in conditii normale, nu le-am fi putut gestiona in mod optim. Cu toate acestea, este posibil ca, in varianta pesimista in care criza se va adanci in anul urmator, sa consemnam si noi anumite scaderi, dar speram ca nu se va ajunge la o asemenea agravare a situatiei. O explicatie a faptului ca societatea Aplast nu a fost afectata de recesiune este data si de gradul sporit de fragmentare a pietei, ceea ce a dus la expunerea cu preponderenta a firmelor de nivel mic si mediu. Un alt risc, de care nu suntem nici noi feriti, este cel al intarzierilor la plata creantelor. Pentru a evita aparitia de surprize neplacute din acest punct de vedere, am introdus un sistem solid de garantare, nemaiacceptand instrumente de plata cu potential de neacoperire. Trebuie subliniat ca o astfel de politica devenise absolut obligatorie, la inceputul anului avand de incasat peste 1,5 milioane de euro de la clienti. Desi cuantumul s-a redus, in prezent, la circa un milion de euro, suma este, totusi, importanta si nu ne permitem sa tratam acest subiect cu neglijenta. Incercam sa identificam si aici partea pozitiva, care ar fi aceea ca toate evenimentele derulate in prezent nu sunt altceva decat impulsuri care vor impinge piata de tamplarie din Romania spre un stadiu de maturitate", a declarat Ciprian Cherciu, director de relatii publice al societatii Aplast. Informatii suplimentare, la www.aplast.ro (O.V.S.)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left