Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - SWING TRADE: Transformari ale pietei autohtone de profil
SWING TRADE: Transformari ale pietei autohtone de profil
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 07 Iun 2012 08:43
Hegyi Sandor (41 de ani)
Functia/Firma: director general, Swing Trade;
Experienta profesionala: 13 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Strategia manageriala pe care o are in vedere conducerea companiei Swing Trade pentru anul in curs presupune alocarea unor fonduri in valoare de 1,2 milioane de euro pentru edificarea unei hale de productie si depozitare a usilor de garaj, cu o suprafata de aproximativ 840 mp. De asemenea, se urmareste dezvoltarea segmentelor de marketing si vanzari, concomitent cu alocarea unor fonduri pentru cresterea performantei produselor, asigurarea unui raport optim calitate-pret la acest nivel fiind un obiectiv constant al firmei.
 
-Cum a evoluat cifra de afaceri a companiei in ultimul timp?
-In 2011 am consemnat o crestere de 10% a incasarilor comparativ cu nivelul de 3,7 milioane de lei inregistrat in 2010. Pentru 2012, estimam ca vom reusi sa obtinem o sporire de 20% a veniturilor, ca urmare a strategiei de dezvoltare pe care o implementam anul acesta. In primul trimestru a.c. evolutia in plan financiar a fost mai dificila, din cauza fluctuatiilor de curs valutar, insa anticipam ca va urma o stabilizare.
 
-Care sunt perspectivele de dezvoltare pentru perioada urmatoare?
-Intrucat segmentul nostru de activitate s-a inscris pe un trend ascendent in ultimul timp, consideram ca perspectivele de dezvoltare pe termen scurt sunt optime. Pentru ca intreaga bransa sa redevina dinamica, s-ar impune facilitarea acordarii de credite pentru firmele de profil si a accesului la fondurile structurale, precum si imbunatatirea situatiei economice generale, care afecteaza foarte mult proiectele finantate din fonduri private. Nivelul de informare a clientilor este mai ridicat, insa nu in directia corecta, cerintele actuale ale utilizatorilor fiind axate in primul rand pe pret, cu toate ca risca achizitia unor produse necorespunzatoare calitativ. In ceea ce ne priveste, pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii, am recurs la proceduri ce presupun analiza cheltuielilor si imbunatatirea serviciilor prestate, printre cele mai mari dificultati observate in acest moment aflandu-se si instabilitatea politico-sociala. Principala problema pe care o intampina firmele specializate este reprezentata de capacitatea financiara redusa a clientilor. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au schimbat prin aplicarea platilor in avans, ceea ce confera siguranta in plus celei de-a doua categorii si un risc mai mic pentru distribuitori de a livra marfa fara acoperire. Piata fortei de munca din domeniu este caracterizata din nefericire prin nepregatirea profesionala aceasta activitate neavand nici macar un cod CAEN corespunzator. Spre deosebire de piata interna, cele externe se caracterizeaza prin informare optima si capacitate financiara sporita.

-Cum se desfasoara operatiunile de fabricatie si distributie?
-Ne-am specializat in realizarea de usi de garaj marca Eurosandoor, in procesul de executie fiind utilizate componente fabricate in Elvetia si feronerie Flexiforce (Olanda). Promovarea usilor de garaj rezidentiale si industriale contribuie cu aproximativ 60% la livrarile totale, diferenta constand in comercializarea de sisteme de actionare automata (20%), porti batante/rulante, grilaje de protectie etc. Activitatile comerciale de distributie se realizeaza atat direct, cat si prin intermediul unei retele de dealeri care cuprinde aproximativ 95 de colaboratori. Totodata, derulam si operatiuni de export in Republica Moldova, cu o cota de 10% din totalul productiei. Pe plan intern, cele mai multe contracte au provenit din Transilvania, Moldova si sudul tarii si au vizat achizitia usilor de garaj rezidentiale.
 
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left