Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 03 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - WURTH: Obiectiv primordial pentru extinderea ariei de distributie
WURTH: Obiectiv primordial pentru extinderea ariei de distributie
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 19 Mar 2012 11:00
Andrei Ilie (46 de ani)
Functia/Firma: director al Diviziei Lemn-Constructii, Wurth Romania;
Experienta profesionala: 17 ani in cadrul companiei.
 
Compania Wurth Romania este - incepand din anul 1994 - reprezentanta autohtona a grupului international Wurth. Concernul german include in acest moment peste 400 de societati din 84 de tari si are peste 66.000 de angajati. Pe plan autohton, firma lucreaza cu 250 de salariati, dintre care 190 sunt angrenati in operatiuni de vanzari. Activitatea filialei autohtone este organizata sub forma a trei divizii, respectiv Lemn-Constructii, Auto-Cargo si Metal-Intretinere.
 
-Cum se structureaza oferta de produse si servicii?
-Promovam o gama complexa de produse care se adreseaza mai multor domenii economice, precum: elemente de asamblare, sisteme de ancorare, adezivi, etansanti si componente auto. Unul dintre segmentele importante ale activitatii noastre este reprezentat de cel al tamplariei termoizolante, cu o contributie de aproximativ 15% la vanzarile totale. Sortimentele din aceasta categorie includ organe de asamblare, scule electrice si pneumatice, unelte, sisteme de ancorare si produse chimice. Principalele servicii auxiliare sunt reprezentate de: furnizarea de consultanta tehnica, indeplinirea comenzilor in 24 de ore, garantie, service si asigurarea unui raport optim calitate/pret pentru toate modelele incluse in oferta. Nivelul vanzarilor la sistemele destinate ansamblurilor termoizolante s-a situat in 2011 la acelasi valoare cu 2010, respectiv la aproximativ 4,5 milioane de lei. Pe plan general, portofoliul de produse include peste 20.000 de modele.
 
-Detaliati activitatile de distributie pe care le derulati.
-Distributia produselor la nivel national se face prin intermediul reprezentantilor proprii de vanzari, care activeaza in peste 45 de orase. Pentru 2012 vizam o majorare a numarului de agenti de vanzari, pentru a acoperi cat mai bine intreg teritoriul tarii si pentru a raspunde prompt tuturor cerintelor beneficiarilor. De asemenea, avem in derulare un proiect nou, initiat anul acesta, care presupune inaugurarea mai multor magazine de tip showroom, pentru inceput in Bucuresti si apoi in restul tarii. Masura este deosebit de utila, deoarece societatea noastra are peste 30.000 de parteneri.
 
-Indicati principalele dificultati pe care le intampinati pe piata.
-Anul trecut, dificultatile majore pe care le-am intampinat la nivelul pietei autohtone au constat in lipsa proiectelor noi si a lichiditatilor, ceea ce a determinat o majorare a termenelor de incasare. Aceastea s-au datorat atat nivelului de involutie a bransei, cat si inconsecventei si lipsei de profesionalism a numeroase firme din domeniu. Din nefericire, pentru 2012 estimam ca aceste probleme se vor perpetua. Chiar si in conditiile actuale, estimam ca este posibil sa se remarce o usoara sporire a volumului investitiilor, implicit a numarului de proiecte noi in sectorul imobiliar. Relatiile dintre firmele care activeaza in domeniul nostru s-au modificat in ultima perioada in sensul ca producatorii, din cauza lipsei comenzilor, au intrat intr-o competitie a preturilor, acest lucru aducand un grad sporit de presiune in randul furnizorii de materii prime. De asemenea, din ce in ce mai multe societati de dimensiuni mici implicate in activitati de productie si-au schimbat profilul de activitate orientandu-se catre revanzare si montaj, trend ce preconizam ca va continua si in anii urmatori. Spre deosebire de bransa interna, cele externe se caracterizeaza printr-o competitie corecta. Clientul final beneficiaza de o informare mult mai buna asupra a ceea ce umeaza sa achizitioneze, lucru care se transpune intr-o piata echilibrata.
 
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left