Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - MELCRET: Lucrarile de placare au determinat cresterea veniturilor
MELCRET: Lucrarile de placare au determinat cresterea veniturilor
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Ian 2012 16:34
Corneliu Veliscu (63 de ani)
Functia/Firma: director general, grupul Melcret;
Experienta profesionala: 21 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In cadrul grupului de firme Melcret, ponderea executiei de tamplarie din aluminiu in vanzarile totale se situeaza la 35%, cele din PVC avand o cota de 20%, diferenta fiind constituita de lucrari de placare cu materiale compozite. Firma s-a implicat, totodata, in realizarea de geam termoizolant, in operatiunile de vopsire in camp electrostatic (prin sublicromie si imitatie de lemn), compartimentare etc. Toate aceste activitati se deruleaza in cele trei companii ale holdingului, respectiv Melcret SA, Melcret Fonoterm si Termocolor.
 
-Cum se desfasoara operatiunile de fabricatie si distributie?
-Pe segmentul predominant de activitate, utilizam profile Exalco, Alumil, Schüco sau Reynaers, iar pentru placari colaboram cu furnizorii Etem si Exalco. Pentru realizarea ansamblurilor din PVC se folosesc sisteme Teraplast sau Gealan, feroneria utilizata fiind fie cea recomandata de distribuitorul de profile, fie Exalco, Winkhaus sau G-U. Totodata, in procesul de executie a vitrajelor se prelucreaza sticla Saint-Gobain sau AGC, capacitatea de fabricatie situandu-se la 800 mp/luna. Pe segmentul tamplariei, se lucreaza, insa, la aproximativ 35% din 2.000 mp/luna. Cele mai multe livrari pe segmentul de PVC le efectuam in acest moment pentru un proiect european de reabilitare a Institutului Politehnic Iasi, cu termen de finalizarein luna octombrie a.c. De asemenea, in domeniul ansamblurilor din aluminiu, furnizam produse pentru mall-ul Palace, din Botosani.
 
-Care sunt perspectivele de dezvoltare pentru perioada urmatoare?
-Pentru 2012, in zona noastra sunt putine proiecte importante, ceea ce ne face sa fim ingrijorati. Ne bazam pe doua aspecte, respectiv pe faptul ca este un an electoral si situatia se imbunatateste in astfel de perioade si pe aprobarea mai multor proiecte finantate din fonduri europene. Principalele dificultati pe care le intampinam sunt reprezentate de solicitarile pentru termene de plata foarte lungi (de cel putin sase luni) si de preturile foarte mici, precum si de faptul ca nu mai reusim sa ne aprovizionam la cote optime, intrucat lipsesc din oferte anumite produse. Totodata, numarul de proiecte private s-a inscris pe un trend descendent, acesta fiind cu 80% mai mic fata de intervalul de varf (2007-2008). De asemenea, clientii (persoane fizice) isi exprima reticenta in a investi in reabilitarea locuintelor proprii, asteptand aplicarea programelor nationale. Consideram ca solutia optima pentru dezvoltarea domeniului ar putea fi reprezentata de aplicarea programului „Fereastra termoizolanta”, propus de Patronatul Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta, care presupune instalarea unor ansambluri de calitate si returnarea a 50% din valoarea investitiei. Totodata, aplicarea unei masuri de acest tip ar contribui la descurajarea firmelor ce lucreaza ilegal.
 
-Detaliati strategia firmei stabilita pentru 2012.
-In 2011 am consemnat o majorare de aproximativ 15% a veniturilor, pe fondul contractarii unor lucrari semnificative pe segmentul lucrarilor de placare cu materiale compozite. Pentru 2012, ne-am propus, in principal, sa ne mentinem rezultatele financiare la cota consemnata in anul fiscal anterior. De asemenea, avem in vedere sa investim in achizitia de utilaje second-hand.
 
-Descrieti noile tendinte ale pietei pentru 2012.
-In ceea ce-i priveste pe beneficiari, exista doua tendinte diametral opuse: persoane care opteaza pentru noutatile in domeniu si cele ce se orienteaza catre modelele cele mai ieftine. Din punct de vedere al lucrarilor, toti clientii doresc ca acestea sa se realizeze la un grad calitativ ridicat si la preturi cat mai reduse.
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left