Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AGC adopta noi politici active in conditiile cresterii preturilor la materiile prime
AGC adopta noi politici active in conditiile cresterii preturilor la materiile prime
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 06 Aug 2021 06:24
Furnizorul nipon de sticla arhtiecturala AGC a luat decizia de a majora preturile de livrare ale produselor sale din aceasta categorie, pe piata din Japonia. Noile cotatii se vor aplica marfurilor ce vor fi livrate incepand cu 1 octombrie 2021. Avansurile vor fi de 15% - 20% pentru sticla float clara si oglinda, de 30% pentru cea armata, respectiv de{/access} 10% - 20% pentru modelele speciale destinate unor aplicatii arhitecturale. Explicatia pentru masurile respective rezida in povara actuala a costurilor suplimentare pe care trebuie sa o suporte grupul japonez in vederea sustinerii lanturilor de aprovizionare aferente productiei de sticla pentru constructii. De mentionat faptul ca in ultima perioada au sporit semnificativ inclusiv cheltuielile de intretinere si inlocuire a capacitatilor de fabricatie. La toate acestea se adauga presiunile in crestere asupra profitabilitatii generate de preturile sporite la materiile prime si costurile cu logistica. In acest mediu nefavorabil, AGC a adoptat un numar de masuri corective ce includ, printre altele, reexaminarea initiativelor de investitii, imbunatatirea productivitatii, reducerea costurilor si simplificarea structurii organizationale. In intervalul urmator, va fi dificila securizarea veniturilor necesare pentru modernizarea facilitatilor doar prin eforturi financiare proprii ale corporatiei, astfel incat pentru obtinerea fondurilor singura sursa viabila fiind constituita de majorarea preturilor de livrare pentru produsele comercializate pe piata din Japonia. Planul de management pe termen mediu AGC plus-2023, anuntat in luna februarie a.c. este, de altfel, focalizat pe imbunatatirea profitabilitatii si a eficientei utilizarii activelor pe segmentul produselor arhitecturale si presupune implementarea unor initiative diverse pentru atingerea scopurilor propuse. Si in viitor, grupul se va concentra pe crearea de valoare prin furnizarea cantitatilor solicitate de sticla pe toate pietele unde este activ.{/access}
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left