Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - OPTIMEDIA: Investitii de 4,2 milioane de euro pentru modernizare tehnologica
OPTIMEDIA: Investitii de 4,2 milioane de euro pentru modernizare tehnologica
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 13 Mar 2014 14:04
Optimedia este unul dintre cei mai importanti producatori locali de tamplarie din PVC si din aluminiu. In prezent, conducerea societatii remarca o tendinta tot mai evidenta, de cerere de ferestre caracterizate prin coeficienti termici si acustici cat mai performanti. Partenerii principali ai companiei sunt furnizori de top din domeniu - Veka si Profine (PVC), Cortizo si Schüco (aluminiu), Saint Gobain (sticla float), Winkhaus, Maco (feronerie). Astfel, sunt asigurate posibilitati multiple de a indeplini cerintele diverse si exigente ale clientilor din numeroasele piete pe care firma este prezenta. In 2013, compania a realizat o cifra de afaceri de 10,5 milioane de euro, ceea ce reprezinta o majorare de aproximativ 35% fata de exercitiul financiar precedent. In continuare, directorul general al firmei, Marius Pantis se refera la strategia de dezvoltare a companiei pentru perioada urmatoare.
 
- In ce masura credeti ca va evolua piata pe care activati in intervalul urmator?
- Pentru anul in curs, estimam o crestere de circa 20% fata de 2013. Evolutia se datoreaza, in principal, activitatii derulate la export, unde ne consolidam in mod constant prezenta. Totodata, acordam o atentie deosebita si pietei interne, care continua sa fie focalizata pe pret, dar constatam ca sunt tot mai multi clienti care au inceput sa ia in considerare, in mod primordial, criteriul calitatii. Desi in 2013 cererea de ferestre din Romania a fost in scadere, noi am reusit sa pastram echilibrul, realizand pe plan local livrari similare celor din 2012. Comercializarea produselor in Europa si in Canada este un avantaj din perspectiva marketingului, dar aceasta presupune o diversificare a ofertei, pentru a ne adapta la cerintele fiecarei tari. Productia pe diferite serii de profile este mult mai complicata fata de cea care presupune utilizarea unui singur tip de sisteme si impune existenta unor stocuri mai mari de materiale (care ajung, in acest moment, la circa 5.300 de repere diferite). Este o mare provocare sa gestionam aprovizionarea, finantarea, productia si expedierea unui spectru atat de diversificat de tipuri de tamplarie. 
 
- Ce masuri de consolidare a pozitiei competitive ati aplicat in ultima perioada?
- Anul 2014 reprezinta un nou punct de reper in istoria companiei noastre, datorita unei investitii de 4,2 milioane de euro, pe care o realizam inclusiv prin intermediul unor fonduri europene. Sumele sunt destinate constructiei unei noi hale de productie, cu o suprafata de 6.100 mp. In ceea ce priveste sectia de executie a geamului, proiectul prevede achizitia unei linii automate de debitare a sticlei si a uneia de asamblare a pachetului termoizolant, utilata cu un robot de sigilare si o presa cu gaz. Dotarile tehnologice ale sectiei ferestre din PVC vor fi completate, la randul lor, cu doua linii de sudura-debavurare si un centru de debitare/ prelucrare Schirmer, cu o capacitate de prelucrare a 300 u.f./ schimb. De asemenea, capacitatea sectiei de infoliere a profilelor PVC va fi marita anul acesta prin achizitionarea a doua echipamente specializate.
 
- Cum evaluati perspectivele de dezvoltare a sectorului local de tamplarie termoizolanta? 
- Piata locala ramane un punct important din agenda firmei noastre si nu vom neglija nici un moment potentialul acestei regiuni, consolidandu-ne relatiile de afaceri cu partenerii nostri interni cu care avem legaturi stranse si pe care ii sustinem in tot ceea ce intreprind. Prezenta la export va avea in continuare un rol semnificativ in ceea ce priveste cresterea vanzarilor. Avem deja o experienta de sapte ani in activitatea de livrare a produselor specifice in Europa de Vest si America de Nord, iar in prezent suntem in discutii avansate pentru lansarea operatiunilor comerciale si in alte zone. Pentru informatii suplimentare, click aici
 
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left